Skip to main content
Alleproblemen.be is gemakelijker om een storing te melden dan bij proximus. Die doen dat dan zelfs voor alle providers. Dat toont toch aan dat proximus een haakje mist eh. Bv al 23 mensen hebben het zelfde probleem in dezelfde gemeente zo te zien in oostende stene. Dan bel je naar proximus en daar vragen ze aan jouw om je router te herstarten of de kabels te controleren. Typisch proximus.
Hah, ik bel momenteel, hij vroeg of mijn modem met een kabel is verbonden. Jeeees. Here we go again.
Ja dat wel maar daar kun je het ook alleen maar melden en normaal als het een algemene panne is in je regio zal je niet in contact kunnen komen met een helpdeskmedewerker want je krijgt dan alleen de melding dat er een algemeen probleem is en er aan gewerkt wordt ….
Alleeh, ze gaan een technieker laten langskomen. Lets hope vandaag.
TIP: die kun je altijd zelf aanvragen als een probleem langdurig aansleept of niet opgelost geraakt en deze komt gratis en dit kun je hier > proximus.be/happyhouse

Reageer