Skip to main content
Vraag

Factuur niet te vinden op MyProximus

  • May 20, 2018
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Mijn simkaart werd onlangs geblokkeerd omdat ik niet akkoord was met mijn factuur. Ik probeerde zelf de deails op te zoeken online maar tevergeefs. Het is onmogelijk om me in te loggen via mijn gsm nummer noch mijn klantummer? wat moet ik doen ?

mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 20, 2018
Ter info: (morgen feestdag) dus pas overmorgen komen de mensen van het proximus team hier op het forum terug langs.
Bellen naar helpdesk 080022800 kunt u eventueel proberen maar dit is op zondag normaal voor technische problemen tot 24u en is nu niet mogelijk aangezien het ook een feestdag is!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 23, 2018
Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël