Skip to main content
Antwoord

TV applicatie

  • February 19, 2018
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Vorige week vrijdag (16/02) is een installateur ons Proximus pack komen installeren. Internet werkt perfect, TV ook. Alleen lukt het mij al 3 dagen niet om in te loggen op de Proximus TV App (met mijn inloggegevens van MyProximus). Als ik op deze laatste app ga kijken, staat er dat Proximus TV App nog niet beschikbaar is.
Waarom is dit nog niet beschikbaar? En wanneer kan dit wel?
Alvast bedankt voor jullie duidelijk antwoord.

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

dossier nr 33030348 is aangemaakt betreffende je Affinity Programm. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 19, 2018
hi
Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin via privebericht



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 19, 2018
Dit heb ik enkele minuten geleden gedaan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 21, 2018
Hallo,

dossier nr 33030348 is aangemaakt betreffende je Affinity Programm. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

  • Apprentice
  • May 21, 2018
Bij ons staat er ook al een maand 'binnenkort beschikbaar' bij de applicatie en cloud opslag in de MyProximus app. Gelieve aan te passen want we betalen hier voor.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 23, 2018
Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël