Vorige week vrijdag (16/02) is een installateur ons Proximus pack komen installeren. Internet werkt perfect, TV ook. Alleen lukt het mij al 3 dagen niet om in te loggen op de Proximus TV App (met mijn inloggegevens van MyProximus). Als ik op deze laatste app ga kijken, staat er dat Proximus TV App nog niet beschikbaar is.
Waarom is dit nog niet beschikbaar? En wanneer kan dit wel?
Alvast bedankt voor jullie duidelijk antwoord.
Bladzijde 1 / 1
hi
Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin via privebericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin via privebericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Dit heb ik enkele minuten geleden gedaan.
Hallo,
dossier nr 33030348 is aangemaakt betreffende je Affinity Programm. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
dossier nr 33030348 is aangemaakt betreffende je Affinity Programm. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Bij ons staat er ook al een maand 'binnenkort beschikbaar' bij de applicatie en cloud opslag in de MyProximus app. Gelieve aan te passen want we betalen hier voor.
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.