Hallo,
Ik probeer al enkele weken Proximus TV te laten activeren en de Favoriete App te wijzigen: het enige dat de proximus helpdesk tot nu toe heeft gedaan is ticketjes aanmaken maar of daar ook iets mee gebeurt.....
In My Proximus staat de Proximus TV actief met G nummer en al (maar blijkbaar is er niets aan gelinkt)
In My Proximus staat de favoriete app op WhatsApp maar dat kan niet gewijzigd worden omwille van de melding 'Uw bestelling is in behandeling' (dit is al zo sinds 15 maart ongeveer).
Wordt dit forum wel gelezen door de IT afdeling van Proximus?
Bladzijde 1 / 1
TUI: Het wordt door de mensen van het Proximus team gelezen en indien nodig geven zij dit door aan de bevoegde betrokken diensten voor verdere afhandeling.
Dag Nils, kan je ons via privébericht alvast even het G-nummer doorgeven dat je te zien krijgt in MyProximus?
nils, ik laat mijn collega van de klantendienst even nakijken voor de favoriete app
Hallo, naar welke favoriete app wens je graag te veranderen? En voor welke gsm nr? Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.