Skip to main content
Vraag

Proximus slaagt er niet in om Proximus TV te activeren en Favoriete app te wijzigen

  • May 18, 2018
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al enkele weken Proximus TV te laten activeren en de Favoriete App te wijzigen: het enige dat de proximus helpdesk tot nu toe heeft gedaan is ticketjes aanmaken maar of daar ook iets mee gebeurt.....

In My Proximus staat de Proximus TV actief met G nummer en al (maar blijkbaar is er niets aan gelinkt)
In My Proximus staat de favoriete app op WhatsApp maar dat kan niet gewijzigd worden omwille van de melding 'Uw bestelling is in behandeling' (dit is al zo sinds 15 maart ongeveer).

Wordt dit forum wel gelezen door de IT afdeling van Proximus?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • May 18, 2018
TUI: Het wordt door de mensen van het Proximus team gelezen en indien nodig geven zij dit door aan de bevoegde betrokken diensten voor verdere afhandeling.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • May 18, 2018
Dag Nils, kan je ons via privébericht alvast even het G-nummer doorgeven dat je te zien krijgt in MyProximus?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 22, 2018
nils, ik laat mijn collega van de klantendienst even nakijken voor de favoriete app

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 22, 2018
Hallo, naar welke favoriete app wens je graag te veranderen? En voor welke gsm nr? Groeten, Aw