Beste,
Ik ben nog maar een tweetal maanden klant bij proximus en ik heb sedert begin redelijk wat problemen met de Wifi van de BBOX3 zelf..
-> Wifi signaal is goed maar opeens ( zowel op de 2.4 GHz als de GHz) is er geen internetconnectie mogelijk op beide Wifi netwerk. Je ben wel veerbonden met de BBOX wifi maar geen internetconnectiviteit. Enkel herstart van de BBox brengt weer Wifi met internetconnectiviteit.
Dit gebeurd bijna dagelijks.... En we zijn lichte gebruikers...
-> Installateur heeft ook Wifi Bridge aanbevolen en geinstalleerd voor proximus TV... Heb het gevoel dat sedertdien de snelheid van onze Wifi drastich naar beneden is gegaan.. op verschillende speedtesten is gebleken dat ik soms minder dan 10 Mbps haal...
Soms heb ik het gevoel dat ik beter bij telenet was gebleven...
Iemand hetzelfde voor of eventueel een oplossing?
Bedankt!
Groeten,
Anthony
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.