Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
In de plaats van een opname is de volledige serie opnames gewist. Is er een mogelijkheid om deze nog te recupereren?
Tot enkel weken geleden werkte de Proximus app perfect op mijn GSM. Ineens werkte deze niet meer. Na enkel dagen geprobeerd te hebben,heb ik uiteindelijk de app verwijderd en probeer ik hem opnieuw te installeren. Helaas lukt ook dat niet en krijg ik de volgende foutmelding: 0x80073D05 Wie kan mij helpen?
Ik krijg na de nieuwe update enkel nog "oeps er ging iets verkeerd", zowel op mijn tablet als op mijn gsm. Ervoor nochtans geen problemen gehad en altijd goed gewerkt (tot nu dus na de update). Dit is nu bijna 2 weken aan de gang. Weet iemand hier raad mee aub? Ik word nu wel wanhopig?
Hallo, ik zit momenteel in Spanje, waar mijn SIM kaart blijkbaar niet meer functioneerde. Ik heb via DHL een nieuwe SIM kaart ontvangen, en mijn GSM kan nu terug de verschillende network operators terugvinden, maar connecteren lukt niet, omdat ik een melding krijg dat mijn SIM kaart niet geregistreerd is. Mijn vraag is hoe kan ik dit doen vanuit Spanje, rekening houdende dat ik niet kan bellen natuurlijk ;-)) Elke support is meer dan welkom. Alvast bedankt. Dan.
Vorige week Proximus Familus laten installeren bij mijn ouders. Alles goed verlopen, wel jammer dat de technieker niet zelf vraagt of er laptop of tablet moet ingesteld worden. Maar goed dat hadden wij ook moeten voorstellen. Tot hier toe zijn ze tevreden :) Maar ze blijven een probleem hebben met de Proximus tv app. Op geen van alle toestellen (2 x iPhone en 1 Ipad) kan de proximus tv app inloggen. Overal staat de laatste Apple versie op dus dat kan het ook niet zijn. Bij de klantendienst staat men voor een raadsel. De ene kan iets terugvinden bij de Waalse dienst van Proximus. De andere (dame die me deze morgen opbelde) vroeg of we ons probleem al zelf hadden opgelost?? Eerst zegt de dame dat Apple niet ondersteund wordt door Proximus en dat we een tablet moeten kopen waar wel apps voor zijn??? Heb dan maar gevraagd wat al die Iphones en Ipads in de Proximus winkels deden. Ah als het een Iphone of Ipad is dat ondersteunen we wel....:) Ok iedereen kan een slechte dag hebben zeker.
Goedemorgen Proximus, na een tiental pogingen telefonisch en via mail dan maar eens proberen via het forum... Sinds 25 april een mobilus abo afgesloten, helaas nog steeds bij orange tot nu toe. Heb al verschillende redenen gekregen van de medewerkers waarom het niet lukt, in feite moet ik de reden zelfs niet weten. De overschakeling moet gewoon gebeuren. Het is echt wel ver gekomen als je klant wil worden, je zelf moet bedelen om klant te mogen zijn. Hoe dan ook, wat ik zou willen is dat er 1 iemand met het probleem bezig houd en dit ook doet tot het opgelost is. 33954802 is het nummer van de case waar er meer info te vinden is. Alvast bedankt.
Hallo, Ik heb in de week van 5 tot 11 juni een tuttimus abonnement afgesloten en gebruik gemaakt van de tv-promotie. Indien de Duivels de kwartfinales halen, wordt hij terugbetaald. Dit is inmiddels gebeurd. Hoe en wanneer wordt de tv dan terugbetaald? Grtjs, Ken
Beste, Op 1 december hebben ze alles geïnstalleerd bij mij (digitale TV en internet). Alles is correct en zeer snel geïnstalleerd door Bart. (Alles werkt perfect!) Vervolgens heb ik op 26 december de Tv-optie 'Belgisch voetbal' bestelt, waar ik even daarna een bevestigingsmail van heb ontvangen dat deze optie binnen de 24 uur geactiveerd zou worden. Het is vandaag 13 januari en er is nog steeds niets veranderd! Als ik ga kijken bij MyProximus>Mijn Producten>Tv krijg ik onderstaande tekst te zien waardoor ik niets anders kan bestellen/activeren of verwijderen/deactiveren. Uw bestelling is in behandeling Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Het is nu al zo lang aan het aanslepen en ik begin het stilaan beu te worden! Wanneer kan ik verwachten dat dit in orde gaat komen?! Mvg
Ik heb een Samsung Galaxy J3 sinds enkele weken. Nu zie ik op mijn Proximus factuur 5 MMS kosten aangerekend alhoewel ik dit niet heb gebruikt. Kan het zijn dat emoticons als MMS aanzien worden en hoe kan ik dit blokkeren?
Weet iemand hoe men het automatisch veranderen van SMS naar MMS kan vermijden? Is daar een instelling bij Proximus, zoals het blokkeren van bepaalde nummers mogelijk is? Het toestel is een Huawei GSM. Het is bij lange berichten, maar waar kan men die lengte instellen in de GSM ? Of MMS gewoon blokkeren "maar hoe?", is het telefoon nummer van de SMS centrale hetzelfde van de MMS centrale? Zo zou men het nummer ergens kunnen verwijderen of zo ..... Iemand met een tip voor een Huawei GSM ... Beste dank Henri III
Blijkbaar is er iets niet goed geconfigureerd, ik krijg de foutmelding: No accounts available as you are not an NTE user. Mijn klantnummer: xxxxxx.
Beste, Wij hadden graag het nummer van onze overleden grootvader gerecupereerd. Zijn initialen: F.V. Ik wou zijn gsm operationeel maken maar ze vragen een PUKcode die ik niet heb. Ik heb wel zijn pin gevonden en zijn nummer in bezit maar de PUK code kunnen we niet terugvinden. Kan iemand ons hierbij helpen? Bedankt!
Beste, Sinds vandaag hebben we proximus tv, maar als ik me probeer aan te melden op de app krijg ik het bericht: ‘Oeps er ging iets verkeerd’. Hoe kan dit worden opgelost? Wat kan ik doen? Met vriendelijke groeten
Weet iemand wat het verbruik is (wattage, kWh, ...) van een decoder v5 (actief en in slaapstand) + van de modem b-box 3? Bedankt voor deze informatie.
Hallo, Mijn 4g is op en ik probeer extra 500mb toe te voegen maar het lukt niet. Er komt altijd “Oeps er ging iets mis!” Te staan. Kan iemand me aub helpen.
Beste forumleden, Velen van u vroegen om de MyProximus app widget terug te voorzien op uw smartphone. Ons team werkt eraan en we willen graag uw feedback zodat deze nieuwe widget aan uw wensen voldoet. Hierbij enkele vragen die ons kunnen helpen bij het ontwerp van de widget: • Kiest u de interface van uw smartphone voor het hoofdscherm? Snelkoppelingen? Achtergronden? • Als de MyProximus-app zijn widget lanceert, welke informatie zou u dan willen zien? Uw verbruik? Uw actieve producten? Uw facturen? Andere suggesties? • Hoe vaak configureert u uw widgets (widgets toevoegen of verwijderen, enz.)? • Gebruikte u de widget van de oude versie van de MyProximus app? • Voor welke andere soorten toepassingen heeft u widgets? Als u nog andere suggesties heeft, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen!
Prximus tv app werkt niet meer na update, ik krijg steeds "oeps er ging iets verkeerd". Ik zie dat anderen dit probleem ook hadden, kan iemand mij helpen zodat ik met dit mooie weer terug buiten kan tv kijken? Dank u!
Ik kan sinds gisteren niet meer van kanaal zappen. Kom steeds terecht op het infochannel. Ook de opgenomen programma's kunnen niet worden bekeken. Heb reeds alle mogelijkheden uitgeprobeerd zoals reset modem en bbox. Niets helpt en op myproximus loop ik ook vast want bepaalde pagina's kunnen zelf niet geladen worden. Door omstandigheden kan ik geen telefonisch contact nemen. Dus zijn de mogelijkheden beperkt om oplossingen te zoeken. Bij deze Help
Beste, Sinds enkele weken zijn we aangesloten bij Proximus (inclusief digitale TV). Echter werkt de Proximus TV app bij geen van ons: telkens, na het inloggen, krijgen we de foutmelding “oeps, er ging iets verkeerd.” Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!
Gisteren heeft een Proximus technieker mijn bbox2 vervangen door een bbox3 en nu werkt mijn range extender sitecom AC750 niet meer? Hoe oplossen?
Hallo, Ik ben reeds jaren goede & trouwe Proximus-klant en betaal tussen de 100 en 200€ per maand aan GSM-factuur Plots viel mij de kost "Externe Informatiediensten" op .... met vermelding UK-GSM Zopas belde ik naar Proximus en dit blijkt een kost te zijn voor de activering (en/of berichten van imessage Via dit forum ontdek ik nu dat enkel Proximus dit aanrekend .... en de anderen operatoren (Telenet, Orangen, ...) dit gratis voorzien De aangerekende kosten zijn klein, maar principieel heb ik het er moeilijk mee dat Proximus dit durft aan te rekenen, daar er blijkbaar geen manier bestaat om deze kost te vermijden Heeft er iemand wel een tip om deze kost te ontlopen ? Of is het starten van een petitie tegen Proximus de enige oplossing ? Vriendelijke groeten, ..... een ongoochelende goede en trouwe Proximus-klant ....
Hallo, Graag jullie hulp aub ... Eerst ven zeggen dat ik deze morgend langs geen kjanten op Myproximus geraakte. Dan heb ik gebeld... heb 41 minuten aan de lijn geha,gen voor ik een vriendekijke dame aan de lijn kreeg die veel moeite heeft gedaan... zonder resultaat ... Mijn vragen : ik heb een nieuws smartphone, maar de gratis belminuten van Premium club zijn niet overgezet. Waar kan ik een overzicht hebben van het totaal van mijn gratis belminuten van premium club. Juist gezien : de gratis premium belminuten van mijn vorige smartphone zijn nog nit overgezet... Bedankt voor de moeite.
hallo! ik zag juist het nieuwe abbo dat proximus aanbied voor muziek en ,.. endless beats of zo heet dat? past perfect bij mij. mijn vraag zou zijn; kan ik overschakelen naar dat abbonoment ? ik heb nu full control M met een gsm aangekocht. MVG
Goed avond, Ik heb sinds dinsdag een I phone 8, maar ik heb problemen met de 4g internetverbinding. Elke keer ik het toestel uitschakel ( staat 's nachts uit) werkt de 4 g niet meer. Je moet dan in de instellingen bij mobiele data, "opnieuw instellen" drukken, en klaar. Er verandert niets aan de instellingen , heb een foto genomen om te vergelijken. Kunnen jullie eens even kijken wat juist het probleem kan zijn? En het tweede puntje is , 2e oproep is niet meer geactiveerd, je krijgt recht voicemail. Maar ik kan het in het toestel niet activeren, hij geeft de melding niet toegestaan. Alvast bedankt.
Graag z.s.m. reactie op mijn klacht nr. 34503488 en andere mails. Zoals enige tijd geleden meegedeeld werd er onrechtmatig 452,46 € 'verbrekingsvergoeding' van mijn bankrekening gehaald door toevoeging van het Pack Minimus (Internet + TV) aan mijn bestaand gsm abonnement. Er zou iets misgelopen zijn met de "joint offer". Mij werd er beloofd dat ik 452,46 € terug zou ontvangen, maar niemand lijkt nu bereid te zijn om dit op te lossen. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens uw collega zou het dossier 33239987 nog open staan sinds 10/03/2018. Tot op heden heb ik hierover - ondanks mijn verschillende mails/contacten - geen antwoord mogen ontvangen, van niemand. Ik wacht al heel lang!!! Ondertussen sturen jullie wel vervaldagberichten door! Zie factuur 183000306902 die jullie geïnd hebben. Graag zou ik het geld eerst terugkrijgen. Bedankt om het nodige te doen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.