Skip to main content
Antwoord

MMS

  • January 25, 2018
  • 4 reacties
  • 1650 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy J3 sinds enkele weken. Nu zie ik op mijn Proximus factuur 5 MMS kosten aangerekend alhoewel ik dit niet heb gebruikt. Kan het zijn dat emoticons als MMS aanzien worden en hoe kan ik dit blokkeren?

Beste antwoord door WilfriedJ

Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens nog even doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 26, 2018
Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens nog even doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • July 5, 2018
Lucky007 en WilfriedJ
Wat is het resultaat a.u.b. ?
Zijn die MMS nu geblokkeerd of is er een andere geheime truc zodat ze niet meer in rekening komen ???
Mvg HenriIII

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 5, 2018
Hallo Henrill, kan je ons via een privébericht het gsmnummer doorgeven waarvan we mms moeten blokkeren? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • July 6, 2018
Daar ik op verschillende onderwerpen een reactie plaatste, is het in orde gekomen AzizA.
De MMS zijn nu zowel in en out geblokkeerd door Proximus.
Beste dank AzizA
groetjes
HenriIII