Skip to main content
Antwoord

Proximus TV: No accounts available as you are not an NTE user

  • July 6, 2018
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Blijkbaar is er iets niet goed geconfigureerd, ik krijg de foutmelding: No accounts available as you are not an NTE user.

Mijn klantnummer: xxxxxx.

Beste antwoord door KimB

Dag Lypac,

Er stond inderdaad iets niet goed geconfigureerd, ik heb het nu aangepast. Kan je nog eens proberen inloggen?

Groetjes,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 6, 2018
Een klantnummer of privé data geef je altijd best door via een Privébericht (klik hier)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 6, 2018
Dag Lypac,

Er stond inderdaad iets niet goed geconfigureerd, ik heb het nu aangepast. Kan je nog eens proberen inloggen?

Groetjes,

Kim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 6, 2018
Ja inderdaad werkt perfect. Dank u

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 6, 2018
graag gedaan 🙂