Ik heb een Samsung Galaxy J3 sinds enkele weken. Nu zie ik op mijn Proximus factuur 5 MMS kosten aangerekend alhoewel ik dit niet heb gebruikt. Kan het zijn dat emoticons als MMS aanzien worden en hoe kan ik dit blokkeren?
Bladzijde 1 / 1
Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens nog even doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried
Lucky007 en WilfriedJ
Wat is het resultaat a.u.b. ?
Zijn die MMS nu geblokkeerd of is er een andere geheime truc zodat ze niet meer in rekening komen ???
Mvg HenriIII
Wat is het resultaat a.u.b. ?
Zijn die MMS nu geblokkeerd of is er een andere geheime truc zodat ze niet meer in rekening komen ???
Mvg HenriIII
Hallo Henrill, kan je ons via een privébericht het gsmnummer doorgeven waarvan we mms moeten blokkeren? Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Daar ik op verschillende onderwerpen een reactie plaatste, is het in orde gekomen AzizA.
De MMS zijn nu zowel in en out geblokkeerd door Proximus.
Beste dank AzizA
groetjes
HenriIII
De MMS zijn nu zowel in en out geblokkeerd door Proximus.
Beste dank AzizA
groetjes
HenriIII
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.