Vraag

IPhone

  • 5 July 2018
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Goed avond,

Ik heb sinds dinsdag een I phone 8, maar ik heb problemen met de 4g internetverbinding.
Elke keer ik het toestel uitschakel ( staat 's nachts uit) werkt de 4 g niet meer. Je moet dan in de instellingen bij mobiele data, "opnieuw instellen" drukken, en klaar. Er verandert niets aan de instellingen , heb een foto genomen om te vergelijken.
Kunnen jullie eens even kijken wat juist het probleem kan zijn?


En het tweede puntje is , 2e oproep is niet meer geactiveerd, je krijgt recht voicemail.
Maar ik kan het in het toestel niet activeren, hij geeft de melding niet toegestaan.

Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Eddy, kan je ons via een privébericht het betrokken nummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer