Beste,
Sinds enkele weken zijn we aangesloten bij Proximus (inclusief digitale TV). Echter werkt de Proximus TV app bij geen van ons: telkens, na het inloggen, krijgen we de foutmelding “oeps, er ging iets verkeerd.”
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!
Antwoord
Oeps, er ging iets verkeerd
Beste antwoord door Joel M
Hallo Linda,
Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.
Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.
Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.
Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.
Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
