Skip to main content
Antwoord

Oeps, er ging iets verkeerd

  • July 5, 2018
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Beste,

Sinds enkele weken zijn we aangesloten bij Proximus (inclusief digitale TV). Echter werkt de Proximus TV app bij geen van ons: telkens, na het inloggen, krijgen we de foutmelding “oeps, er ging iets verkeerd.”
Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Joel M

Hallo Linda,

Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.

Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.

Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 5, 2018
Dag Linda,

kan je nog eens proberen?

MVG,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 5, 2018
Dag Wim,

Bedankt, het werkt perfect!

Nog een vraag: bij onze aansluiting hebben we 4 maand gratis Netflix gekregen.

Hoe activeren we dit, aub?

Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 5, 2018
Heb je dan een code gekregen voor 4 maanden Netflix? Deze moet je dan ingeven via Netflix zelf. Deze zijn standaard niet compatibel met Proximus als vaste betaalmethode.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 6, 2018
Dag Lorentz,

Deze code hebben we nooit toegekregen, ook niet na deze meerdere keren gevraagd te hebben aan onze contactpersoon bij Proximus.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 6, 2018
Dag Linda,

Kan u mij een klantnummer bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 6, 2018
Dag Joël,

Mijn klantnummer is 621062734.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2018
Hallo Linda,

Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.

Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.

Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël