Ik krijg na de nieuwe update enkel nog "oeps er ging iets verkeerd", zowel op mijn tablet als op mijn gsm. Ervoor nochtans geen problemen gehad en altijd goed gewerkt (tot nu dus na de update). Dit is nu bijna 2 weken aan de gang. Weet iemand hier raad mee aub? Ik word nu wel wanhopig?
Bladzijde 1 / 1
Dag Franky,
Log je in met je MyProximus login of met je emailadres? Indien je het mailadres gebruikt is dat de reden van je melding. Je moet dezelfde login gebruiken als voor je MyProximus.
Groeten,
Kim
Log je in met je MyProximus login of met je emailadres? Indien je het mailadres gebruikt is dat de reden van je melding. Je moet dezelfde login gebruiken als voor je MyProximus.
Groeten,
Kim
Eindelijk iemand die mij een deftig antwoord geeft waarmee het probleem direct opgelost is, waarvoor dank. Nu terug gebruik maken en genieten van mobiel Proximus TV. Thx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.