Skip to main content
Antwoord

App Proximus tv

  • July 6, 2018
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Ik krijg na de nieuwe update enkel nog "oeps er ging iets verkeerd", zowel op mijn tablet als op mijn gsm. Ervoor nochtans geen problemen gehad en altijd goed gewerkt (tot nu dus na de update). Dit is nu bijna 2 weken aan de gang. Weet iemand hier raad mee aub? Ik word nu wel wanhopig?

Beste antwoord door KimB

Dag Franky,

Log je in met je MyProximus login of met je emailadres? Indien je het mailadres gebruikt is dat de reden van je melding. Je moet dezelfde login gebruiken als voor je MyProximus.

Groeten,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 6, 2018
Dag Franky,

Log je in met je MyProximus login of met je emailadres? Indien je het mailadres gebruikt is dat de reden van je melding. Je moet dezelfde login gebruiken als voor je MyProximus.

Groeten,

Kim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 7, 2018
Eindelijk iemand die mij een deftig antwoord geeft waarmee het probleem direct opgelost is, waarvoor dank. Nu terug gebruik maken en genieten van mobiel Proximus TV. Thx👍