Skip to main content
Hallo, ik zit momenteel in Spanje, waar mijn SIM kaart blijkbaar niet meer functioneerde. Ik heb via DHL een nieuwe SIM kaart ontvangen, en mijn GSM kan nu terug de verschillende network operators terugvinden, maar connecteren lukt niet, omdat ik een melding krijg dat mijn SIM kaart niet geregistreerd is. Mijn vraag is hoe kan ik dit doen vanuit Spanje, rekening houdende dat ik niet kan bellen natuurlijk ;-)) Elke support is meer dan welkom. Alvast bedankt. Dan.
Bedoelt u een Pay&Go registratie/identificatie?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

of is de SIM-kaart nog niet geactiveerd op het Px netwerk en/of voor roaming actief?

In dit laatste geval kan enkel een Px-medewerker op dit forum het probleem oplossen
Neen, het is een sim kaart door mijn werkgever aangeleverd.
Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes Freya
Vroeger moest een simkaart altijd in België geactiveerd worden. Hopelijk kan dat nu wel in het buitenland.



Als dit nog altijd niet mogelijk is dan is piste de simkaart terugsturen naar belgie, in België activeren en dan terug naar Spanje..







Nota. Als het een abonnement ga de werkgever is, (en het is een grote corporate klant) dan zal de werkgever moeten actie ondernemen via de SPOC.

Reageer