Skip to main content
Gisteren heeft een Proximus technieker mijn bbox2 vervangen door een bbox3 en nu werkt mijn range extender sitecom AC750 niet meer? Hoe oplossen?
heeft die een WPS functie dan kun je deze automatisch laten instellen aangezien ook de bbox3 een wps functie (knopje vooraan) heeft.

Het wifi wacht woord is veranderd door het feit dat je een bbox3 hebt nu, dit wachtwoord staat ook vermeld op een sticker van de bbox3
range extender heeft OPS functie, wachtwoord bbox3 is niet veranderd (bestaand wachtwoord ingesteld)
probeer eens via de OPS en WPS knop op de bbox3
Ik zou de vraag niet via dit forum stellen als ik de meest voor de hand liggende dingen nog niet geprobeerd zou hebben 😉
Ja,.... ik kan moeilijk weten wat je al uitgetest hebt ☺️

je zegt wachtwoord bbox3 is niet verandert, ik, dacht dat je bedoelde dat het met bb2 wel werkte en met bb3 niet meer en daarom dat ik vermelde dat het wifi ww van de bb2 niet de zelfde is als van de bb3!

bb3 eens heropstarten helpt ook niet waarschijnlijk.



PS: hier was blijkbaar nog iemand met 't zelfde probleem

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/wifi-extender-39206
Ik weet uiteraard niet wat u al gedaan hebt en ken het betrokken toestel ook niet, maar BBox2 = 2.4 GHz en BBox3 is dual band, heeft 1 WPS en de extender AC750 (WLX-5100) heeft 2 OPS.... ik vraag mij dus af of het gewoon niet opportuun zou zijn "manuele instelling" te kiezen op basis van de handleiding (punt 9/10/11)

http://www.sitecomlearningcentre.com/be/products/wlx-5100v1001/wi-fi-range-extender-dualband-ac750/downloads

Reageer