Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Na ettelijke keren met de technische dienst te hebben gebeld, een andere b box gekregen te hebben, blijft ons probleem bestaan, nl dat de tv voortdurend hapert, dat uit zich in het beeld die plots ineen loopt, de stemmen haperen en de klank soms uitvalt. De technische dienst raadde ons aan om via de site' happy house' een technieker aan huis aan te vragen, op die site van happy house moet je een tijdstip aangeven waarop de technieker je telefonisch kan bereiken om een afspraak te maken om ter plaatse te komen, dit hebben wij reeds 2 x gedaan, zonder resultaat, er belt niemand ons op. Ik ben het beu en weet niet meer, tot wie ik me nog moet wenden om het probleem op te lossen. Weet iemand raad?
Ik heb thuis de proximus bbox3v+ modem staan, werkt perfect niks op aan te merken Ik heb al meer dan een jaar internet adaptors in gebruik voor internet op de slaapkamers, altijd goed gewerkt tot enkele weken terug, vanaf ik een apparaat op de adaptors aansluit stopt het internet overal met werken Proximus is aan huis geweest en heeft geen problemen gevonden dus daar heb ik niks aan Ook al andere adaptors geprobeerd maar probleem blijft zich voor doen, denk dus dat het een probleem met de modem is maar deze is ook vervangen geweest en nog steeds komt het probleem terug Iemand die dit probleem ook heeft of weet wat ik hier aan kan doen ? Alvast bedankt !
Ik zat in de testgroep om de nieuwe decoder V6 te testen. Ik kreeg op 28/6/2018 een mail met de vraag om een keuze te maken tussen de V5 en V6 of beide te behouden : Laat ons voor 15 juli 2018 weten wat je verkiest via 0800 22 800. Kies je om slechts één decoder te houden? Dan krijg je spoedig een e-mail met alle praktische inlichtingen over hoe je de andere decoder gratis via bpost kan terugsturen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Ik heb dit nummer gebeld, mijn voorkeur voor de V5 gegeven, maar tot heden kreeg ik nog geen instructies om de V6 terug te sturen. Nu vrees ik dat men mij vanaf volgende maand zal debiteren voor 2 decoders i.p.v. 1. Is er hier iets fout gelopen ?
Wij hebben een tuttimus abonnement met 5 GSM abonnementen. Bij 1 nr van onze dochter gaat het dataverbuik al jaren razend snel, met hoge extra kosten (€50 - €60) als gevolg. De nodige discussies thuis, extra kosten zelf laten betalen door haar, brachten niets op. Toen vroegen we een gedetailleerde rekening aan. Bleek dat ze verbruikte op momenten dat het echt onmogelijk was. Toch bleven we ons afvragen of ze toch niet stiekem films zat te bekijken, muziek zat te beluisteren... We hebben zelfs een spotify abonnement aangeschaft om dit te vermijden. Ik belde al vele malen naar proximus, ging al naar de proximus winkel waar men zelf de instellingen van haar iphone controleerde en ja : de wifi assistentie staat al uit. Ook updates gebeuren enkel bij wifi-verbinding. Dus nu vroegen we full control aan op dit abonnement zodat we zeker niet meer voor verrassingen op onze factuur willen staan. Ze is nu 22, geen puber meer, neemt haar volle verantwoordeliikheid en verbruikte deze maand op sle
Had al 6 mensen van Proximus aan de lijn, bezocht ook een center. Een technieker zou bellen, maar deed dat niet. Heb al restart gedaan. Ook al app verwijderd en terug gezet. Kent mijn naam, geeft verder overal “oeps! ....” meldingen. Wat kan er gedaan worden? Grtjs Anne-Mie
Als je de vandaag of morgen iets opneemt op Cartoon Network, dan wordt het opgenomen. Als je een opname plant voor overmorgen of later, dan wordt het niet opgenomen. Dit probleem is al maanden zo. Volgens mij komt het omdat de tv-gids voortdurend wordt aangepast en bijgevolg alle opnames verdwijnen. Het is nochtans niet nodig om de tv-gids aan te passen. Cartoon Network heeft toch geen TV replay, dus het maakt echt niet uit dat de tv-gids er een paar minuten naast zit. Vroeger, toen de tv-gids niet zo exact was als nu, ging opnemen veel gemakkelijker... Hier moet toch iets aan te doen zijn?
Dag beste mensen, tot een week geleden kon ik mijn ipcamera benaderen van waar dan ook en plots was het gedaan. Dacht eerst camera stuk maar dat bleek niet waar te zijn. Vandaag een andere poort ingegeven en nu kan ik de camera zien via 4g maar niet via wifi? Ik werk ook met dyndns mocht dat ermee te maken hebben. Heeft proximus soms iets verandert sinds enkele weken?
We hebben een klacht doorgestuurd via een webformulier. Als antwoord hebben we een nummer gekregen die we ergens moesten invullen. Waar moeten we dit getal invullen? Mvg
Hello Ik heb deze middag een pakketwijziging gedaan,van interational sports naar all sports,enkel min later kreeg ik mail waarin stond U hebt onlangs een aanvraag gedaan van (een) Proximus-product(en). Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met ons alstublieft? Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team - Klantendienst: 0800 22 800 - Uw orderreferentie nummer: SHE-R0000000871168AAGM- - Uw klantennummer: 612269637 Nu zou ik graag willen weten hoelang het duurt eer het nieuwe pakket geactiveerd is
Beste, Als ik met mijn account inlognop de proximus tv app krijg ik elke keer “oeps er is iets verkeerd gegaan” ik heb al opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik ios en heb de guide op het forum al gevolgd
Hoi, Zo'n 2 weken geleden rapporteerde ik al dat ik verschillende zenders op 1 kanaal had en dat de hernummering van kanalen in de soep draaide. Ik ben toen terug overgeschakeld naar de V5 (toen ik die nog had), en de problemen waren min of meer weg. Helaas heb ik mijn V5-decoder moeten inleveren, ondanks telefonisch gevraagd dat ik toch liever de V5 zou houden, maar dat kon blijkbaar niet??? Nu, zo'n 2 weken later heb ik dus noodgedwongen mijn V6 opnieuw aangesloten. Niet alleen klopt mijn zenderlijst niet meer, maar heb ik opnieuw verschillende zenders op 1 kanaal. Komt nu daarbij ook nog dat wanneer je van kanaal verandert, je de info - in dat Proximus-balkje onderaan - .van zo'n 9 uur geleden ziet. Wanneer kan er een software-update verwacht worden? Want zo is het echt niet meer geestig met Proximus tv. Groet.
"Proximus lanceert het project 'Glasvezel voor België' om klanten een volgende generatie netwerk van de toekomst te bieden 16/12/2016 Proximus kondigt een investering van 3 miljard EUR in de komende 10 jaar aan om de uitrol van glasvezel in België te versnellen" Dit was in december 2016 en nu onlangs in het nieuws praten ze over 1gb/s tegen 2020 Mijn vraag is (ruwe schatting maakt niet uit). Is dit enkel voor de hoofdsteden? zoniet Komt er glasvezel van 200 mb/s buiten de hoofdsteden tegen 2020 of enkel nieuwe wijken die worden aangesloten? Want december 2016 +10 jaar = december 2026. Ik ben al lang klant bij proximus ben tevreden over de producten/prijs ook de klantendienst, modem kapot of probleem technieker komt langs. Geen probleem allemaal correct. (Behalve internet snelheid dan) Eerst was er de belofte van vectoring, die 2 jaar later blijkbaar 1 jaar gewerkt heeft ik ging van 30/4 naar 50/10 nu zit sinds een paar maanden zit ik terug op 20/10 verbinding.
Ik wens meer data te bestellen maar lukt niet. Geen openstaande facturen. Ondertussen loopt de rekening verder!
Een paar weken geleden werden wij opgebeld door Proximus nav onze online inschrijving op Tuttimus (voorheen waren we bij Telenet). Online hadden we aangeduid dat we de TV wensten ipv de korting op Tuttimus pack. De persoon met wie we belden heeft dit ook nog bevestigd dat ze dit zo ging noteren. Achteraf werden we dan nogmaals opgebeld door andere persoon die blijkbaar enkel mijn gsm-nummer had doorgekregen maar niets van gegevens Telenet, niets van adres of andere persoonlijke gegevens etc. Nu blijkt ook nog eens - nadat ik informeer naar onze TV waar we maar geen nieuws over krijgen - dat onze keuze voor TV helemaal niet werd doorgegeven door de medewerkers in kwestie en meldt Proximus doodleuk dat ze niets meer kunnen doen omdat de TV nu eenmaal niet besteld is geweest. Commerciële geste dan maar? Nee hoor, ook de korting is vervlogen bij deze. Welkom bij Proximus. Geen idee hoe jullie denken nieuwe klanten aan te trekken met deze manier van zakendoen, of jullie bestaande klante
Hallo, Gisteren werden onze diensten afgesloten wegens 1 niet betaalde factuur vervallen op 7/7 20 dagen te laat. Wij kregen daarnaast ook GEEN HERRINNERING in onze brievenbus! Goed... alles wordt afgesloten, en nu wordt er verwacht dat wij ook de factuur die past vervalt op 8/8 onmiddelijk mee betalen of de diensten worden niet geactiveerd? Wat voor spelletjes is dit? Wij betalen is een keer te laat maar wanneer jullie een kredit nota terug moesten berekenen of onze documenten op onze zaak moesten inorde brengen.. alsook veel dubbel wordt gerekend of te veel op onze factuur mogen wij MAANDEN WACHTEN! Om goed te zijn van augustus 2017 tot februari 2018 om alles inorde te brengen! Wij vinden dit niet kunnen en vragen na de 10talle telefoons waar u als medewerkers niet kan op antwoorden dan toch aub een antwoord en een deftige regeling. Want eenmalig laat betalen kan eens gebeuren.. daar is onze fout.: Maar daarom zo handelingen?
Via de chat op de website en via Messenger nog niet verder geholpen. Op MyProximus kan ik enkel zien dat ik niet beschik over een Easy Switch ID. Ik ben al 16 jaar klant bij jullie, dus zou me verwonderen dat ik deze niet toegekend kreeg. Graag mijn Easy Switch ID asap per mail of sms bezorgen aub!
Mijn proximus werkt niet meer sinds gisteren, ik heb alles al geprobeerd, verwijderen gsm afsluiten terug instaleren met 4g ene.... Iemand een andere oplossing? Deze dienst is momenteel niet beschikbaar krijg ik telkens.
beste,ik heb sinds eind vorig jaar een tuttimus pack bij u.ook heb ik nog mijn apart gsm abonnement. nu had ik graag het gsm abonnement van mijn ex vriend uit mijn pack verwijderd en het mijne toegevoegd.ik heb hiervoor reeds opgebeld en het zou in orde zijn maar weken later is er nog steeds niets veranderd?Klantnummer: 604177441 alvast bedankt.
Vandaag vrijdag 27/07 rond 11.00 uur een telefoontje met Proximus gepleegd waarvan ik hoop dat het herbeluisterd wordt en dat het als studiemateriaal gebruikt wordt om "sommige personeelsleden" (ben nieuwe klant en heb ook al heel goeie ervaringen met het vriendelijke bereidwillige personeel, bedank hen dan ook altijd uitgebreid!) bij te brengen dat de klant soms in de war is als ze documenten tot drie keer toe ontvangt (ook nog nadat haar gezegd werd dat dat document overbodig was en dat ze er niets meer hoefde voor te doen). Ellen was echt verwonderd, dat ik dan telkens het gevoel kreeg dat ik misschien toch nog iets over het hoofd gezien had. Toen ik haar, na allerlei afwerende reacties harerzijds en een korte huilbui mijnerzijds, vroeg hoe het kwam dat ik 3 keer op 1 dag getelefoneerd werd door Proximus, telkens met dezelfde vraag, antwoordde zij dat ik door verschillende diensten van Proximus kan opgeroepen worden en dat die diensten niet altijd met elkaar kunnen communiceren a
Ik heb al een aantal keer deze maand geprobeerd om mijn favorieten app in te stellen maar krijg telkens de melding dat dit niet gaan omdat vorige aanvraag nog in behandeling is...? Kan u me helpen? ?
bij myproximus stond er een verkeerd gsm nummer heb gebeld en deze account hebben ze verwijderd. wil een nieuw account aanmaken maar gaat niet want ik heb nog geen factuur gekregen want ik ben voor internet en tv nieuwe klant en heb geen code. wil ik deze activeren met mijn gsm nr gaat ook niet omdat ik daar al een account heb, deze verwijderen lukt ook niet, en kan daar mijn mailadres niet veranderen want die sta nog op mijn oude provider. ook kan ik daar niet mijn pakket van internet en tv bijvoegen. nu heb ik een brief gekregen en daar sta weer een verkeerd mail adres op weer bellen mijn naam gespeld en hopelijk nu goed, wat is er nu weer is mijn mailadres verkeerd Sorry geef het op maar wat voor mensen zitten er op de help desk want nu kan ik geen facturen meer bekijken
Hallo Ik heb ongelimiteerd internet, maar zoals iedereen weet moet je gratis bij bestellen na 750GB gebruik. Dit lukt online niet. Ik heb gevraagd via telefoon dat te doen, na een 1 en nog een een half uur aan de telefoon hebben ze dat gedaan en gezegd dat het gefixed was. Dat is het dus nog steeds niet. Kunnen jullie nog een blok voor mij activeren aub. Ik moet heel wat bestanden download en moet nog streamen ook.
Heb altijd wanagogo gehad, nu nog steeds in mijn eerste pack. Voor mezelf heb ik op nieuwe adres een nieuw tuttimus pack besteld met all kids boeket. Maar krijg sinds kort steeds blokkeringen en foutmeldingen op wanagogo app dus heb gezien via paystore dat naam veranderd was en update gedaan. Probleem wanagogo met reeds downloads van zoon zijn favorieten verdwenen. Nunik nieuwe app gebruik zegt hij bij veel dat ik abonnement moet hebben?
Ik heb 3 GSM nummers binnen mijn Tuttimus. Slechts voor 2 GSMnummers kan ik smartWIFI activeren. Waarom niet voor dit 3de GSMnummer?
Hallo, Aangezien mijn afstandsbediening stuk is, gebruikte ik de proximus tv-app hiervoor. Sinds de update van de app is deze functie verdwenen. Iemand een idee hoe ik dit kan tergzetten of waar de functie zich verschuilt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.