Hello
Ik heb deze middag een pakketwijziging gedaan,van interational sports naar all sports,enkel min later kreeg ik mail waarin stond
U hebt onlangs een aanvraag gedaan van (een) Proximus-product(en).
Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met ons alstublieft?
Bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
- Klantendienst: 0800 22 800
- Uw orderreferentie nummer: SHE-R0000000871168AAGM-
- Uw klantennummer: 612269637
Nu zou ik graag willen weten hoelang het duurt eer het nieuwe pakket geactiveerd is
Antwoord
Van international naar all sports
Beste antwoord door AzizA
Hallo Hans, wij kunnen jou niet beantwoorden met een privébericht, omdat je enkel van mensen die jou volgen een bericht wenst te ontvangen, zo heb je het althans ingesteld. Er is effectief een aanvraag gedaan om de optie All Sports toe te voegen in jouw pack, maar deze is dan geannuleerd. Waarom? Dat laat ik onderzoeken door onze backoffice, want dit kan ook technisch gerelateerd zijn. Ik heb hiervoor een ticket opgemaakt. Je kan ons best over 3 werkdagen opnieuw contacteren, dan zullen we zien of het ticket behandeld is en zullen we proberen om de optie All Sports te activeren voor jou. Het ticketnummer is IM9319260 .Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
