Skip to main content
Hallo,



Gisteren werden onze diensten afgesloten wegens 1 niet betaalde factuur vervallen op 7/7

20 dagen te laat.

Wij kregen daarnaast ook GEEN HERRINNERING in onze brievenbus! Goed...

alles wordt afgesloten, en nu wordt er verwacht dat wij ook de factuur die past vervalt op 8/8 onmiddelijk mee betalen of de diensten worden niet geactiveerd? Wat voor spelletjes is dit?

Wij betalen is een keer te laat maar wanneer jullie een kredit nota terug moesten berekenen of onze documenten op onze zaak moesten inorde brengen.. alsook veel dubbel wordt gerekend of te veel op onze factuur mogen wij MAANDEN WACHTEN! Om goed te zijn van augustus 2017 tot februari 2018 om alles inorde te brengen!

Wij vinden dit niet kunnen en vragen na de 10talle telefoons waar u als medewerkers niet kan op antwoorden dan toch aub een antwoord en een deftige regeling.

Want eenmalig laat betalen kan eens gebeuren.. daar is onze fout.:

Maar daarom zo handelingen?
Dag Danny,

Kan je ons vie deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.

Mvg. Wilfried

Reageer