Skip to main content
Via de chat op de website en via Messenger nog niet verder geholpen. Op MyProximus kan ik enkel zien dat ik niet beschik over een Easy Switch ID. Ik ben al 16 jaar klant bij jullie, dus zou me verwonderen dat ik deze niet toegekend kreeg. Graag mijn Easy Switch ID asap per mail of sms bezorgen aub!
Dag celinevcn,

Kan je mij via privébericht klantgegevens via Het Proximus Team bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Nu staat de Easy Switch ID normaal altijd vermeld op de factuur.

Mvg, Koen
Ter info:

Easyswitch is niet van toepassing voor "professionele" abonnementen (mocht dit laatste het geval zijn)



Easy Switch is een procedure (1) die het veranderen van vaste operator gemakkelijker moet maken. Voorwaarde is dat je minstens over een actieve vaste internetverbinding (2) beschikt die bestemd is voor residentieel gebruik (3), ongeacht of je een privépersoon bent of niet.

Reageer