Skip to main content
Vraag

MyProximus perfect op pc, lege modules op iPhone

  • July 16, 2018
  • 17 reacties
  • 251 Bekeken

Had al 6 mensen van Proximus aan de lijn, bezocht ook een center. Een technieker zou bellen, maar deed dat niet.
Heb al restart gedaan. Ook al app verwijderd en terug gezet. Kent mijn naam, geeft verder overal “oeps! ....” meldingen. Wat kan er gedaan worden?
Grtjs
Anne-Mie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

  • Apprentice
  • July 16, 2018
had dit ook al een ganse tijd. Nu opgelost gekregen.
ik heb mijn netwerk instellingen gereset.
Er stond dus een apparaat teveel met proximus tv app.
1 verwijderd en dan werkte het.
Ik denk dat de reset van de netwerk instellingen het opgelost heeft want voor dien had ik al een apparaat verwijderd maar bleek er dus toch nog op te staan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2018
Dag Anna, kan je nog eens proberen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 18, 2018
Dank: Op iPad alles ok nu.
Op iPhone ook

behalve module “facturen”. Nog steeds “Oeps”

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • July 18, 2018
Kan je de app nog eens verwijderen en terug installeren, en even opnieuw proberen?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 18, 2018
Heb het gedaan. Dit verandert niets.
Nog steeds oeps bij facturen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 19, 2018
Anne-Mie, het tabblad 'facturen' kan je via MyProximus terugvinden, maar dit is een andere app dan de Proximus Tv app. Kan je even op een laptop of PC inloggen op MyProximus en zien of het daar werkt? Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2018
Sorry, maar dit antwoord slaat nergens op.
Ik heb geen TVapp want tijdelijk geen tv of internetaansluiting omdat ik nog niet in mijn nieuwe huis kan intrekken.

Ik heb enkel een gsm en computer.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2018
Module “facturen” werkt nog steeds niet in app.
Module wel ok indien ik my Proximus gebruik via internetbrowser.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • July 25, 2018
Krijg je nog iets te zien wanneer je op het tabblad drukt, en doet de melding zich pas voor bij verder browsen, of onmiddellijk bij het (proberen) openen van tab "Facturen"?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2018
Als ik via de app op mijn telefoon My Proximus gebruik, en klik op het tabblad facturen, komt er enkel een bericht van technische storing.

Dit is niet zo indien ik via de website naar My Proximus ga: dan is alles in orde.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • July 26, 2018
Dag Anne- Mie bent u dan via wifi verbonden of via 4g? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2018
Meestal WiFi, soms 4G

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 27, 2018
De facturen zijn ook niet beschikbaar als je met 4G verbonden bent?

Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 27, 2018
Neen, in detail gebeurt dit:
Er staat een melding:
“Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.”
Helemaal onderaan staat een link: “Kies de verzendwijze van uw factuur.”
Als ik daar op klik, komt er een bericht: “Oeps, er deed zich een technisch probleem voor.”

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 28, 2018
Anne-Mie, kan je me even een printscreen bezorgen van wat je te zien krijgt op je app? Dan laat ik dit zo snel mogelijk nakijken door ons IT departement. Grtjs

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 28, 2018
In bijlage 3 printscreens.
Dank je

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 28, 2018
Anne-Mie, ik heb hiervoor een IT ticket aangemaakt voor de MyProximus dienst. Daar gaat men dit zo snel mogelijk voor je nakijken. Onze excuses voor het ongemak.