Hallo,
Aangezien mijn afstandsbediening stuk is, gebruikte ik de proximus tv-app hiervoor. Sinds de update van de app is deze functie verdwenen. Iemand een idee hoe ik dit kan tergzetten of waar de functie zich verschuilt?
Bladzijde 1 / 1
Die functie is momenteel nog niet beschikbaar op de nieuwe app, die zal wel beschikbaar worden, het is even afwachten tot er een update komt. In tussentijds kan ik je een nieuwe afstandsbediening aankopen in de shop of kan ik je een laten opsturen.
Je mag me er zeker eentje opsturen - we vroegen een Happy House bezoek aan, maar jullie technieker heeft zijn kat gestuurd.. Graag, dus!
Lore, de afstandsbediening, werkt deze gewoon niet meer of is deze kapot door een val of door een huisdier of iets dergelijks? Grtjs.
Is gewoon gestopt met werken.. Bepaalde toetsen doen niets meer, andere werken nog (mits je er drie minuten met volle kracht op duwt). In de winkels in onze buurt staan er altijd immens lange wachtrijen, en in de webshop zie ik geen mogelijkheid om een nieuw exemplaar te bestellen. Is al enkele maanden zo, dus enige oplossing is dat we zoveel mogelijk via apps op onze smart tv kijken of streamen.. Ook al een Happy House bezoek aangevraagd om alles eens te laten checken. Die man is niet komen opdagen. Nadien heb ik zelf naar de technische dienst gebeld en kreeg ik het antwoord dat ik 80 euro moet betalen voor een technisch bezoek aan huis als ik niet met mijn afstandsbediening naar de winkel wil gaan. Ook niemand via de klantendienst kan me doorverbinden met iemand van Happy House, want ze weten zelf niet goed welke afdeling dat is. Wel word ik voortdurend opgebeld met de vraag of ik mijn abonnement wil uitbreiden... Service laat te wensen over, dus.
Lorekimps ik neem aan dat u de batterijen ook al eens heeft vervangen van de afstandsbediening? als dit het geval is mag u u afleverpunt even doorgeven? Dan laten we daar een nieuwe afstandsbediening bezorgen? Groeten Els
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Inderdaad, al meermaals geprobeerd. Jullie mogen de nieuwe afstandsbediening naar Schubbeek 24, 3210 Lubbeek sturen.
Ter info: Het is de bedoeling dat je een UPS acces punt van uw keuze opgeeft en die kun je vinden hier
> klik hier + het gsm nummer waarop ze u kunnen bereiken om te verwittigen wanneer het pakje daar toegekomen is
die gegevens stuur gewoon door via een Privébericht(klik hier)
Als je uw pakje gaat afhalen breng zeker uw identiteitsbewijs en het oude toestel mee (in een doos dichtgeplakt) of ter plaatse kun je de doos eventueel gebruiken waarin je nieuwe remote toekomt indien je direct geen doos bij de hand hebt.
> klik hier + het gsm nummer waarop ze u kunnen bereiken om te verwittigen wanneer het pakje daar toegekomen is
die gegevens stuur gewoon door via een Privébericht(klik hier)
Als je uw pakje gaat afhalen breng zeker uw identiteitsbewijs en het oude toestel mee (in een doos dichtgeplakt) of ter plaatse kun je de doos eventueel gebruiken waarin je nieuwe remote toekomt indien je direct geen doos bij de hand hebt.
Hallo Lore,
De afstandsbediening wordt via Kiala opgestuurd. Kan je via volgende link een Kialapunt kiezen ? Kan je me via PB (
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) ook een gsm-nr doorsturen waarop we je kunnen verwittigen als je ze kan afhalen ?
https://www.proximus.be/eshop/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=27/07/2018&ZipCode=3210&GuiLang=NL
Ik weet niet wat er misgelopen is met je afspraak voor een Happy House technieker, maar die kan geboekt worden via volgende link :
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Groeten,
Hadewych
De afstandsbediening wordt via Kiala opgestuurd. Kan je via volgende link een Kialapunt kiezen ? Kan je me via PB (
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) ook een gsm-nr doorsturen waarop we je kunnen verwittigen als je ze kan afhalen ?
https://www.proximus.be/eshop/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=27/07/2018&ZipCode=3210&GuiLang=NL
Ik weet niet wat er misgelopen is met je afspraak voor een Happy House technieker, maar die kan geboekt worden via volgende link :
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Groeten,
Hadewych
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.