beste,ik heb sinds eind vorig jaar een tuttimus pack bij u.ook heb ik nog mijn apart gsm abonnement.
nu had ik graag het gsm abonnement van mijn ex vriend uit mijn pack verwijderd en het mijne toegevoegd.ik heb hiervoor reeds opgebeld en het zou in orde zijn maar weken later is er nog steeds niets veranderd?Klantnummer: 604177441
alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Stefanie,
kan je ons via een privébericht de betrokken gsm nummers doorgeven tezamen met de gewenste abonnementen ? dan kunnen we dit verder laten nakijken.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten,
Tina
kan je ons via een privébericht de betrokken gsm nummers doorgeven tezamen met de gewenste abonnementen ? dan kunnen we dit verder laten nakijken.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten,
Tina
Ok dank je Tina.b
Ik heb alles nogmaals doorgestuurd.
Hopelijk komt dit nu vlug in orde aangezien ik niet van plan ben de gsm kosten van mijn ex te betalen.
Ik heb alles nogmaals doorgestuurd.
Hopelijk komt dit nu vlug in orde aangezien ik niet van plan ben de gsm kosten van mijn ex te betalen.
Ondertussen heb ik dit reeds verschillende keren gemeld maar het gsm abonnement van mijn ex blijft in mijn tuttimus staan.ik ben hier ook maandelijks voor gefactureerd wat toch niet kan aangezien mijn ex reeds ruim een jaar verhuisd is?
Heb je de documenten voor de naamswijziging reeds teruggestuurd?
Mvg, Koen
Mvg, Koen
In 10 maand zou Proximus er toch moeten ingeslaagd zijn dit probleem (retroactief) uit de wereld te helpen, nee?
Misschien toch eens klacht neerleggen in de loop van de volgende dagen bv. via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Ik ken mijn nummer - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - onderaan de webpagina e-mail ons tekst invoeren (normaal krijgt u quasi onmiddellijk een ontvangstbevestiging en een "dossiernr")
Uiteraard kunt u ook naar de ombudsdienst telecommunicatie stappen (mits u kunt aantonen dat u het probleem met Proximus uit de wereld hebt willen helpen .... bv. wat wanneer gedaan)
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
het duurt nu tenslotte toch al lang genoeg ....
Proximus quo vadis....?
Misschien toch eens klacht neerleggen in de loop van de volgende dagen bv. via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Ik ken mijn nummer - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - onderaan de webpagina e-mail ons tekst invoeren (normaal krijgt u quasi onmiddellijk een ontvangstbevestiging en een "dossiernr")
Uiteraard kunt u ook naar de ombudsdienst telecommunicatie stappen (mits u kunt aantonen dat u het probleem met Proximus uit de wereld hebt willen helpen .... bv. wat wanneer gedaan)
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
het duurt nu tenslotte toch al lang genoeg ....
Proximus quo vadis....?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.