Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Proximus , Onlangs bestelde ik een film en had deze betaald met een kado film waarvan ik er nog 8 had en 1 van gratis film/maand. Nu echter bij controle van de kosten blijkt dat er een kado film minder is EN er werdt een huur film aangerekend? Hoe kan dit? Want heb nu 7kado films nog en 1 gratis film/maand. Dus de kado fikm is er af en aangetekend? Mvg
Sinds kort na middernacht komt mijn download snelheid niet boven de 0.9 Mbps. De upload snelheid gaat tot 14.9 Mbps. Test met http://pxs.speedtestcustom.com naar Proximus. Niet over limiet van 3 TB volgens MyProximus, toch extra 150 GB besteld voor zekerheid. Modem reset reeds gedaan, Sync OK. Getracht 0800 22 500 te bellen. Na invoeren telefoonnummer en keuze 4 hoor ik de tekst "Als office & go pro klant wordt u met voorrang behandeld" En dan een disconnect.
Beste, Ik ga regelmatig naaar Oost-Europa en zie dat het voor Proximus niet eenvoudig is om correct binnen de overeenkomst van hun producten te factureren. Dwz veel contradicties Bizz Mobile M met gratis bellen binnen EU en dan een paar lijntjes eronder toch aanrekenen van telefoontjes en surfen binnen EU zijnde de nieuwe lidstaten. Wanneer komt dit eindelijk in orde want het blijft gewoon slepen en uren aan de telefoon hangen is ook niet echt de bedoeling. Als zelfstandige is dit geen evidentie en boezemt het weinig vertrouwen .Je moet als klant constant op je hoede zijn.
Hoe kan ik een volledige detail factuur downloaden in pdf ? Dus met alle nationale, internationale gesprekken, smssen, internet gebruik etc. Ik heb al vershillende keren met 0800 22 800 een aanvraag gedaan. - 2 x via chat - Ik heb al 4 brieven ontvangen om the smsn naar 8787 - email verstuurd op 25 juli naar res.bill.detail@proximus.com zoals men bij de klantendienst heeft gezegd. In afwachting van een oplossing. Mvg José
Als ik een nieuwe decoder installeer (due oude deactiveren en nieuwe activeren) blijven dan de opgenomen programma's behouden of gaan die verloren? Dank u.
Op de facturen zie ik BTW staan om te bellen tijdens de daluren, ik dacht dat dit gratis is, hoe komt dit bv. bellen naar vaste lijn om 20u47 tijd 03:37 - 0,5640btw graag uitleg. Wat stelt het telefoon nr 1962 voor van wie is dit nr, het is steeds na 0u00.O5 ( dus na middernacht?
Vroeger kon je in my Proximus je klacht opvolgen maar nu vind ik die nergens meer terug. Volgens een medewerker is dat een probleem met de server maar ik heb al op verschillende manieren ingelogd en ik vind ze niet meer terug.
Gsm slaat direct over op voicemail zonder te bellen , hoe komt dit ?
Hoi, Ik heb enkele vragen ivm aanschaf nieuwe TV; Zend Proximus ook uit in 4K UHD? Ik heb nu een decoder V5, is het beter als ik overschakel naar een V6 decoder?
Je kunt Travel Passport Top ook activeren via sms namelijk via “OK” te sturen naar 8939. Krijg je hierna een bevestiging want ik heb hier geen enkele reactie op gekregen. Ik zie in mijn orders ook niets passeren.
Beste, De laatste tijd heb ik veel disconnects tijdens het online gamen (Wow, Lol). Ook op mijn vorige laptop had ik onregelmatige (maar vrij zeldzame) lag spikes terwijl de kabel insteekt. Heb al 2 verschillende kabels gebruikt dus daaraan zal het waarschijnlijk niet liggen. Terwijl ik disconnect valt mijn spraakprogramma ook uit dus daardoor vermoed ik dat het aan het internet zelf ligt. Via Wifi gebeurt het nog vaker. Enig idee wat ik nog kan doen? Alvast bedankt! Cheers, Redheadh
Hallo ben blijkbaar niet alleen … hoe krijg ik de "gegarandeerde…" aub? Is BBOX-2 ouderwets ? Geadverteerde snelheid tot 100 Mbps download - tot 15 Mbps upload Maximumsnelheid beschikbaar voor 65.1% van de lijnen met uw configuratie 79,5 Mbps download - 14,8 Mbps upload Gegarandeerde maximale snelheid. Dit is ook de minimale snelheid 46 Mbps download - 9,2 Mbps upload Resultaat met http://www.speedtest.net/ Ping ms 23 Donwload Mbps 18.58 Upload Mbps 6.13 Bedankt!
Ik heb sinds 14 augustus een nieuwe aansluiting . Alles werkt thuis perfect daar is niks mis mee buiten 1 gsm nummer van telenet dat niet word overgedragen. Maar in my Proximus krijg ik geen producten te zien dus ik kan voorlopig niks aanpassen van opties of instellingen
Regelmatig gaat het verklikkerlampje van zowel de WIFI als lAN rood branden. Wat kan hier de reden of oorzaak van zijn? Na een reset blijft het toch steeds terug komen. Alles blijft wel correct werken volgens mij. Bedankt voor de reactie. Gr John
Is er sinds gisteren misschien een update gebeurd voor het internet van Proximus? Mijn uploadsnelheid van de geadverteerde 15mbit is zowaar verdubbeld! Dit is dan nog maar over WiFi op 5Ghz gemeten. Ik ben hier enorm blij om en hoop dat de download ook nog omhoog zal gaan. http://pxs.speedtestcustom.com/result/e24a56a0-a4a2-11e8-9e43-e141bb3b9aae
Het is nu al maanden dat ik geen papieren factuur meer ontvang. Iedere maand dan maar bellen. Antwoord proximus : Ligt aan ons omdat bus nummer niet ingevuld staat (Ik woon in appartement ) we zullen dat direct in orde brengen. Maar nog steeds ontvang ik geen factuur . Ben al meer dan 50 jaar klant en het zal dan ook het laatste jaar zijn ,ben het stilaan beu
Hallo, sinds 16/08tijdens mijn reis naar Frankrijk (4 à 5 dagen geen enkel probleem) is mijn mobiel internet van 1,64 GB verbruikt (op my proximus app GSM) op een half uur naar volledig op en een rekening van 60€ bovenop???En dat zonder aanpassingen!!!! Op 5 minuten verschillende berichten gekregen van Proximus dat ik nog 1,9GB over had naar volledig op, 10 , 25 , 45 , 60€ naar uw mobiel internet wordt uitgeschakeld en dat terwijl GSM in de Chalet lag zonder gebruikt te worden. 17/08 Gebeld naar Proximus met de melding van mijn probleem. Ze hebben het probleem bekeken en zagen dat er een groot verbruik was maar wisten niet hoe het kwam. Kreeg zelf de melding van de persoon aan de telefoon vanaf ik mijn GSM aanzette zonder mobiel internet, wifi, bluetooth mijn MB verbruik nog steeds aan het oplopen waren?????? Graag zou ik toch een oplossing hebben voor dit probleem. Ben niet echt akkoord dat ik dit moet betalen + dat ik al mijn 4G voor van de maand kwijt ben!!!!
https://www.proximus.be/nl/id_cr_wireless_solutions/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/draadloze-oplossingen.html Welke snelheden leverd de PLC adaptor voor zowel wireles als LAN? Welke wireless adaptors worden er ondersteund? is deze duo-band of single-band? deze info is niet terug te vinden op de site heeft iemand het antwoord?
Beste, Heb punten ingeruld voor h&m waardebonnen, maar telkens als ik deze wil ingeven in de webshop krijg ik de foutmelding De vouchercode die je hebt ingevoerd, is niet geldig. Zorg ervoor dat je bent aangemeld om persoonlijke vouchers in te wisselen. Hoe los ik dit op. grts linda
we zijn nu ongeveer anderhalve maand klant bij proximus, nadat we meer dan 15 jaar klant waren bij telenet... sinds telenet zich aanbood op de belgische markt, waren we klant bij telenet. Enkele maanden geleden kregen we telefoon van een verkoper van proximus met de vraag of hij langs mocht komen om te bekijken of hij ons een beter aanbod had voor ons. "ok, kom maar langs", dacht ik, en dus kwam de verkoper langs. En inderdaad ik kreeg een beter aanbod dan dat we bij telenet hadden. Er werd ons beloofd: meer zenders op tv, onbeperkt bellen nationaal zowel vaste als gsm nummer (bij telenet belden we vaste nummers onbeperkt, en onbeperkt naar gsm na 16h.), en we zouden op een maandelijkse kost uitkomen die minnder was dan bij telenet, nl 81.50euro/maan, btw inclusief. Er DRIE maal een technieker(s) moeten langskomen voordat we effectief klant werden van proximus.. de eerste technieker had alles aangesloten, en merkte toen dat het signaal te zwak was. een andere ploeg moest dit komen op
Ik heb deze jaar een iphone 8 abonnement gekregen voor mijn zaak maar door de probleem heb ik mijn zaak terug stopgezet eind van de mei. Ik heb met proximus call center via chat gesproken om mijn abonnement te stoppen en ik wil mijn nummer 0493397269 naar lyca mobile netwerk veranderen want ik heb die 8 jaar gebruiken maar slechte nieuws dat ik binnen twee maanden wachten maar mijn nummer nog niet veranderd dat weet ik niet waarom. Als ik met lyca praten zegt hij probleem is bij proximus en als ik proximus call center contacteren zegen ze hier is geen probleem moet ik terug lyca mobile contacteren.
Hoe lang duurt het eer een nieuwe sim kaart actief is? Ik heb net mijn oude (kapot) laten vervangen door een nieuwe. Dit is nu ongeveer 2u geleden maar sim werkt nog altijd niet. Is dit normaal?
Ik vraag nu al sinds februari 2018 om mijn vaste lijn te schrappen. We zijn nu 6 maanden later en het is nog altijd niet in orde. Ik ben wel 10 keer naar de Proximuswinkel in Alsemberg geweest. Ik heb naar Proximus klantendienst gebeld. Tot tweemaal toe heeft een technicus gebeld van Proximus gebeld. In totaal heeft mij dit al minstens zes uur tijdverspilling gekost. Ik weet niet meer hoe ik het moet aanpakken met deze firma. Ik heb intussen een nieuwe overeenkomst getekend voor tv/internet aan 59euro per maand. De vaste lijn doet het op 17/8 nog steeds, Ik hoop in 2018 te kunnen vernemen wanneer Proximus van plan is om een einde te maken aan deze lijdensweg. Wat is dit voor een firma???. Michel Keyzer
Ben al meer dan 2 weken aan het proberen om filmpjes van de studio 100 te downloaden om ze dan zonder internet te bekijken. Zowel op de iPad als op de galaxy tab werkt dit niet. Ik ben klaarblijkelijk niet de enige met dit probleem. Wij vertrekken dinsdag op verlof en............geen downloads. Graag een antwoord.
Amaai ik ben nu al bezig aan maand 3 om te proberen om mijn vaste lijn weg te krijgen. Gisteren werd ik opgebeld Omda ik wil overschakelen van tuttimus naar minimus en die mevrouw aan de tel ging dit direct aanpassen maar nog steeds geen wijzeging gebeurt. Ging een mail ontvangen met daarin de aanpassing ook van mijn gsm abonnement maar nog altijd niets. Wrm zeggen ze het dan da ze het direct in orde gaan maken. Ik zou zo mijn werk moeten doen had al mijn ontslag gekregen. Is echt niet meer te doen. Vroeger was het veel beter om klant te zijn bij proximus maar de laatste tijd werkt het daar niet meer na gehoren want die mensen aan de lijn doen niet wat ze zeggen. Hoe kan je dan nog u vertrouwen geven aan proximus? Ik wil gewoon dat de wijzeging gebeurt zonder dat ik nog 10 keer moet bellen voor telkens hetzelfde te vragen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.