Skip to main content
Op de facturen zie ik BTW staan om te bellen tijdens de daluren, ik dacht dat dit gratis is, hoe komt dit bv. bellen naar vaste lijn om 20u47 tijd 03:37 - 0,5640btw graag uitleg.



Wat stelt het telefoon nr 1962 voor van wie is dit nr, het is steeds na 0u00.O5 ( dus na middernacht?
Ter info: als ik effen googel op dit nummer vind ik o.a. dit>

http://customerzone.mymanagedservices.be/customerzone/documents/normal-hms-nl.pdf

blijkbaar van Hexacom Mobile

zie verder ook een post omtrent dit nummer >

https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/1962-38215
Bedankt aan Martin voor het antwoord.

Nu heb ik nog geen oplossing voor de BTW die aangerekend wordt op de facturen tijdens de daluren, van een vaste lijn naar vaste lijn, heb dit nog nooit meegemaakt, maar nu valt het mij ineens op.
Dag Joke07,



Bezorg je ons klantgegevens voor nazicht?



Dat kan via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes,



HeidiE

Reageer