Hallo,
sinds 16/08tijdens mijn reis naar Frankrijk (4 à 5 dagen geen enkel probleem) is mijn mobiel internet van 1,64 GB verbruikt (op my proximus app GSM) op een half uur naar volledig op en een rekening van 60€ bovenop???En dat zonder aanpassingen!!!!
Op 5 minuten verschillende berichten gekregen van Proximus dat ik nog 1,9GB over had naar volledig op, 10 , 25 , 45 , 60€ naar uw mobiel internet wordt uitgeschakeld en dat terwijl GSM in de Chalet lag zonder gebruikt te worden.
17/08
Gebeld naar Proximus met de melding van mijn probleem. Ze hebben het probleem bekeken en zagen dat er een groot verbruik was maar wisten niet hoe het kwam. Kreeg zelf de melding van de persoon aan de telefoon vanaf ik mijn GSM aanzette zonder mobiel internet, wifi, bluetooth mijn MB verbruik nog steeds aan het oplopen waren??????
Graag zou ik toch een oplossing hebben voor dit probleem. Ben niet echt akkoord dat ik dit moet betalen + dat ik al mijn 4G voor van de maand kwijt ben!!!!
Vraag
Mobiel internet verbruik klopt niet!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.