Skip to main content
Ik vraag nu al sinds februari 2018 om mijn vaste lijn te schrappen. We zijn nu 6 maanden later en het is nog altijd niet in orde. Ik ben wel 10 keer naar de Proximuswinkel in Alsemberg geweest. Ik heb naar Proximus klantendienst gebeld. Tot tweemaal toe heeft een technicus gebeld van Proximus gebeld. In totaal heeft mij dit al minstens zes uur tijdverspilling gekost. Ik weet niet meer hoe ik het moet aanpakken met deze firma. Ik heb intussen een nieuwe overeenkomst getekend voor tv/internet aan 59euro per maand. De vaste lijn doet het op 17/8 nog steeds, Ik hoop in 2018 te kunnen vernemen wanneer Proximus van plan is om een einde te maken aan deze lijdensweg. Wat is dit voor een firma???. Michel Keyzer
U hebt reeds zeer veel geduld gehad

Mocht er in de loop van de volgende dagen geen antwoord/oplossing komen van Proximus-medewerkers op dit forum eventueel onderstaande proberen:

1)

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html

2)

een klacht formuleren en uw factuur betwisten (met terugwerkende kracht) en tijdelijk laten schorsen -

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

stuur ons een e-mail -ik ken mijn nummer (uw vast nr bv.) - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - onderaan rechts pagina: e-mail ons (in principe krijgt u quasi direct een automatisch antwoord met "dossier/klachtnr")

3)

klacht neerleggen bij de ombudsman telecommunicatie

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41



Succes
Dag Michelkeyzer, ik heb dossier 35133517 overgemaakt aan de juiste dienst, die met terugwerkende kracht het nodige zal aanpassen. De dossierbeheerder zal je verder contacteren, onze excuses voor het ongemak. Grt, HeidiE

Reageer