Skip to main content
Vraag

Sim activeren

  • August 17, 2018
  • 6 reacties
  • 3626 Bekeken

Hoe lang duurt het eer een nieuwe sim kaart actief is? Ik heb net mijn oude (kapot) laten vervangen door een nieuwe. Dit is nu ongeveer 2u geleden maar sim werkt nog altijd niet. Is dit normaal?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • August 17, 2018
dit kan zelf bijna onmiddellijk zijn, heb je de gsm al eens volledig uitgezet en opnieuw laten opstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2018
Jep. Al 2x. Maar krijg altijd de melding plaats sim of sim kaart niet gevonden

Martin
  • August 17, 2018
best de reactie van iemand van het proximus team zelf afwachten dan...

Martin
  • August 17, 2018
Tip: als er niemand van Proximus reageert mss ook een Privébericht sturen (klik hier) waar je bv ook de link naar uw post hier kunt meesturen, namelijk :
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/sim-activeren-45356

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 20, 2018
Hallo Nico, staat jouw nieuwe simkaart ondertussen actief? Zoniet, kan je via een privébericht jouw gsmnummer en simkaartnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 20, 2018
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.