Hoe lang duurt het eer een nieuwe sim kaart actief is? Ik heb net mijn oude (kapot) laten vervangen door een nieuwe. Dit is nu ongeveer 2u geleden maar sim werkt nog altijd niet. Is dit normaal?
Bladzijde 1 / 1
dit kan zelf bijna onmiddellijk zijn, heb je de gsm al eens volledig uitgezet en opnieuw laten opstarten.
Jep. Al 2x. Maar krijg altijd de melding plaats sim of sim kaart niet gevonden
best de reactie van iemand van het proximus team zelf afwachten dan...
Tip: als er niemand van Proximus reageert mss ook een Privébericht sturen (klik hier) waar je bv ook de link naar uw post hier kunt meesturen, namelijk :
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/sim-activeren-45356
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/sim-activeren-45356
Hallo Nico, staat jouw nieuwe simkaart ondertussen actief? Zoniet, kan je via een privébericht jouw gsmnummer en simkaartnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.