Amaai ik ben nu al bezig aan maand 3 om te proberen om mijn vaste lijn weg te krijgen. Gisteren werd ik opgebeld Omda ik wil overschakelen van tuttimus naar minimus en die mevrouw aan de tel ging dit direct aanpassen maar nog steeds geen wijzeging gebeurt. Ging een mail ontvangen met daarin de aanpassing ook van mijn gsm abonnement maar nog altijd niets. Wrm zeggen ze het dan da ze het direct in orde gaan maken. Ik zou zo mijn werk moeten doen had al mijn ontslag gekregen. Is echt niet meer te doen. Vroeger was het veel beter om klant te zijn bij proximus maar de laatste tijd werkt het daar niet meer na gehoren want die mensen aan de lijn doen niet wat ze zeggen. Hoe kan je dan nog u vertrouwen geven aan proximus? Ik wil gewoon dat de wijzeging gebeurt zonder dat ik nog 10 keer moet bellen voor telkens hetzelfde te vragen.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ellen, Lorenz vroeg om je klantnummer door te geven via een privébericht voor nazicht;
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.Groetjes, HeidiE
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.Groetjes, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.