Beantwoord

0800 22 500 storingen niet bereikbaar & download snelheid onder 1 Mbps

  • 22 August 2018
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

Sinds kort na middernacht komt mijn download snelheid niet boven de 0.9 Mbps. De upload snelheid gaat tot 14.9 Mbps. Test met http://pxs.speedtestcustom.com naar Proximus.

Niet over limiet van 3 TB volgens MyProximus, toch extra 150 GB besteld voor zekerheid.

Modem reset reeds gedaan, Sync OK.

Getracht 0800 22 500 te bellen. Na invoeren telefoonnummer en keuze 4 hoor ik de tekst "Als office & go pro klant wordt u met voorrang behandeld" En dan een disconnect.
icon

Beste antwoord door SamuelD 22 August 2018, 09:50

Bekijk origineel

3 reacties

Ter info: dit kan ook bv als er een achterstallige factuur moest zijn mss best eens checken op MyProximus.be
Maar als de mensen van proximus hier langs komen zullen ze u wel kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je lijn even uitgemeten en ik zie geen storing, het signaal komt goed toe tot op je modem. Ik vemoed dat je probleem ondertussen verholpen is. Indien je toch nog een lagere snelheid hebt raad ik je aan je modem nog eens volledig te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken.
Intussen telefonisch in contact. Uiteraard zijn er geen problemen want zoals het standaard draaiboek van uitvluchten leert: het is het interne netwerk. Toch werd dat ballonnetje doorprikt als duidelijk werd dat de test rechtstreeks op de BBOX gedaan werd. In de trace loopt het steeds fout na de LEX. Het zal dus inderdaad wel intern netwerk zijn, alleen niet mijn maar Proximus z'n intern netwerk... Toch dringend eens werken aan een betere technische bijstand.
Over het niet werken van de 0800 nummer geen woord.
Met andere woorden het is "opgelost", maar geen kat die weet weer waarom.

Reageer