Ik heb sinds 14 augustus een nieuwe aansluiting .
Alles werkt thuis perfect daar is niks mis mee buiten 1 gsm nummer van telenet dat niet word overgedragen.
Maar in my Proximus krijg ik geen producten te zien dus ik kan voorlopig niks aanpassen van opties of instellingen
Bladzijde 1 / 1
Bart, gaat het over het nummer dat eindigt op ... 38 ?
Hiervoor is een collega ah kijken waarom dat blijft hangen.
Via een privébericht kunnen we elkaar meer details bezorgen ?
mvg, Tina
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
Hiervoor is een collega ah kijken waarom dat blijft hangen.
Via een privébericht kunnen we elkaar meer details bezorgen ?
mvg, Tina
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.