Skip to main content
Vraag

Geen producten in MyProximus

  • August 17, 2018
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Ik heb sinds 14 augustus een nieuwe aansluiting .
Alles werkt thuis perfect daar is niks mis mee buiten 1 gsm nummer van telenet dat niet word overgedragen.
Maar in my Proximus krijg ik geen producten te zien dus ik kan voorlopig niks aanpassen van opties of instellingen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 21, 2018
Bart, gaat het over het nummer dat eindigt op ... 38 ?

Hiervoor is een collega ah kijken waarom dat blijft hangen.

Via een privébericht kunnen we elkaar meer details bezorgen ?

mvg, Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden