we zijn nu ongeveer anderhalve maand klant bij proximus, nadat we meer dan 15 jaar klant waren bij telenet... sinds telenet zich aanbood op de belgische markt, waren we klant bij telenet. Enkele maanden geleden kregen we telefoon van een verkoper van proximus met de vraag of hij langs mocht komen om te bekijken of hij ons een beter aanbod had voor ons. "ok, kom maar langs", dacht ik, en dus kwam de verkoper langs.
En inderdaad ik kreeg een beter aanbod dan dat we bij telenet hadden. Er werd ons beloofd: meer zenders op tv, onbeperkt bellen nationaal zowel vaste als gsm nummer (bij telenet belden we vaste nummers onbeperkt, en onbeperkt naar gsm na 16h.), en we zouden op een maandelijkse kost uitkomen die minnder was dan bij telenet, nl 81.50euro/maan, btw inclusief.
Er DRIE maal een technieker(s) moeten langskomen voordat we effectief klant werden van proximus.. de eerste technieker had alles aangesloten, en merkte toen dat het signaal te zwak was. een andere ploeg moest dit komen oplossen. De tweede ploeg constateerde dat er een probleem was met de kabel die proximus jaren geleden op straat in de grond had gestoken, maar dit konden zij niet oplossen aangezien er gebroken moest worden in de grond... de derde ploeg was !terug de tweede! en ze vertelden dat zij het toch moesrten oplossen.. soit na veel stof en anderhalve maand wachten, keken we eindelijk proximus...
alles ging goed totdat mijn vrouw opmerkte dat ze haar soap die ze al jaar en dag volgt niet te krijgen is.. nl foxtv... Ik doe wat opzoekwerk en vind dat dit in een pakket zit bij proximus?!
Er werd ons beloofd "meer zenders" dan bij telenet, dus denk je toch dat het STANDAARDaanbod van telenet hier bij inzit...of is het mijn taak op specifiek op te zoeken welke de verschillen zijn qua zenders tusen telenet en proximus? als er je verteld wordt dat je meer zenders krijgt, had er ook vermeld moeten worden welke zenders we KWIJT wazren.
Dus belt mijn voruw naar proximus-support. Ze krijgt te horen dat ze begrijpen dat het haar frustreerd en dat ze "bij uitzondering" fox tv erbij gaan geven.
Later op de avond krijg ik op mijn gsm bericht: "uw bundel werd geactiveerd" en idd, we konden foxtv bekijken, evenals meerdere extra kanalen waar we niet om gevraagd hebben en die we eigenlijk niet nodig hebben.
Een ander programma dat ze zinds jaren volgt is "sturm der liebe" op vitaya. We nemen dit op om later te kunnen bekijken. Maar elke opname hiervan die we bekijken hapert de opname... We hebben reeds kabels uitgetrokken en opnieuw ingestoken, modem en decoder meermaals gereset en heropgestart, op sd opgenomen, op hd opgenomen, maar het probleem blijft bestaan... Gisteren is er een technieker langsgekomen en heeft de decoder vervangen.. en plots werkten alle afleveringen die we reeds hadden opgenomen... maar vandaag... de opname die we opnamen met de nieuwe decoder, hapert wéér... dus weer maar eens contact opgenomen met support, ze gaan nu nakijken of er een probleem is met dit specifieke programma, en hopelijk weet ik iets meer deze week... Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Uitgezonderd van deze twee bovenvermelde problemen was alles ok... altans dat dachten we toch... totdat we onze eerste factuur ontvingen... in tegenstelling van de verwachte 81,5 euro kregen we € 186.56 aangerekend!!! dus.. meer dan 2 uur op support-cchat, en wat bleek? de "unlimited calls" optie was niet geactiveerd! en er waren ons 2! packs aangerelend!! de optie unlimited calls hebben ze dan aangeschakeld (zogezegd) en het telefoonverkeer gecrediteerd... bleef dus nog onze 2packs, welke ze niet konder crediteren!? hoewel ons gezegd was telefonisch dat we foxtw zouden gratis bijkrijgen, en dat die andere pack een promo was (welke dit was weet ik niet meer)... dus uit voorzorg heb ik deze laatste laten annuleren...
dus... mijn komende factuur zou dan 81.5€ zijn denk je.. maar neen, in de loop van deze maand merk ik dat een bedrag "buiten bundel" dagelijks oploopt... dus ik neem wederom contact op met support-chat, en blijk dat de optie unlimited calls nog steds niet is geactiveerd... er wordt intern rondgebeld en de dag later krijg ik een sms met: "de optie unlimited calls werd geactiveerd" Maar het bedrag "buiten bundel BLIJFT maar oplopen. Er werd mij verteld dat ik mijn factuur moet afwachten en dat het bedrag weer gecrediteerd zal worden... dus zal ik bang mijn factuur afwachten... ik ben echt benieuwd wat mijn factuurbedrag gaat zijn...
anderhalve maand zijn we nu klant bij proximus... het kan toch niet zijn dat proximus op deze manier werkt? Als ik elke maand verschillende keren moet support bellen voor de tv)storing, als ik meerdere malen enkele uren per maand op support-chat moet zitten om mijn factuur in orde te brengen?!?
ik hoop echt dat deze problemen spoedig opgelost zullen zijn! Ik hoop dat onze volgende factuur WEL in orde zal zijn, en dat die tv problemen opgelost worden... het wekt echjt frustraties op! om maar te zwijgen van de dagen dat je moet zien thuis te zijn omdat er een ploeg of technieker langskomt, naast de uren die je verslijt achter de support-chat of de support-telefoon...
Als we trevreden zijn van iets zijn we de eerste om dit rond te vertellen, maar tot nu toe kunnen we geen lovende woorden geven over proximus!
Indien dat een van de problemen blijft voortbestaan, zien we ons genotzaakt om terug over te stappen naar telenet, waar we afgelopen +15jaar al deze problemen niet gekend hebben...
Indien er een positief (of hopelijk geen negatief) vervog komt aan deze situatie, hou ik jullie op de hoogte.
graag reacties wat jullie hiervan vinden
Bladzijde 1 / 1
update...
we zijn nu 1juli, factuur van juni nog niet ontvangen (dat zal komende week binnenvallen veronderstel ik) en begin elke maand worden de bedragen op my proximus gereset (wat normaal is).
MAAR, dan zou je verwachten dat vanaf vandaag er geen verbruik buiten bundel weergegeven wordt, maar het tegendeel is waar... ondanks dat we de optie unlimited calls hebben ("zou geactiveerd moeten zijn," zeggen ze mij dan op support, maar blijkbaar weten ze het dus zelf niet zeker?!) blijft enkel ons telefoonverkeer "buiten bundel" verhogen. bij de optie unlimited calls blijft "0 minuten" staan...
ik ben echt niet van plan om iedere maand uren met support aan chat en telefoon te hangen om onze factuur in orde te maken!
we zijn nu 1juli, factuur van juni nog niet ontvangen (dat zal komende week binnenvallen veronderstel ik) en begin elke maand worden de bedragen op my proximus gereset (wat normaal is).
MAAR, dan zou je verwachten dat vanaf vandaag er geen verbruik buiten bundel weergegeven wordt, maar het tegendeel is waar... ondanks dat we de optie unlimited calls hebben ("zou geactiveerd moeten zijn," zeggen ze mij dan op support, maar blijkbaar weten ze het dus zelf niet zeker?!) blijft enkel ons telefoonverkeer "buiten bundel" verhogen. bij de optie unlimited calls blijft "0 minuten" staan...
ik ben echt niet van plan om iedere maand uren met support aan chat en telefoon te hangen om onze factuur in orde te maken!
Beste,
Kan u mij een klantnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij een klantnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Customer nr: 620985646
kan je ook nakijken of onze dagelijkse opname van vitaya geen fouten meer bevat?
telefonisch is mij verteld dat de specialisten erop gezet zijn omdat het vreemd is dat het maar bij één programma hapert bij het afspelen...
kan je ook nakijken of onze dagelijkse opname van vitaya geen fouten meer bevat?
telefonisch is mij verteld dat de specialisten erop gezet zijn omdat het vreemd is dat het maar bij één programma hapert bij het afspelen...
Beste,
Ik heb gezien dat het onbeperkt bellen pas in orde is gekomen op 18/6/18.
Als u de eerst volgende factuur krijgt geef ons een seintje, dan kunnen we zien als ondertussen alles juist verloopt en kunen we ook de nodige tegoednota opmaken van het onterechte verbruik.
Wat betreft uw opnames van Vitaya, daarvoor ga ik u laten informeren via onze collega's van de dienst storingen.
Groetjes,Joel.
Ik heb gezien dat het onbeperkt bellen pas in orde is gekomen op 18/6/18.
Als u de eerst volgende factuur krijgt geef ons een seintje, dan kunnen we zien als ondertussen alles juist verloopt en kunen we ook de nodige tegoednota opmaken van het onterechte verbruik.
Wat betreft uw opnames van Vitaya, daarvoor ga ik u laten informeren via onze collega's van de dienst storingen.
Groetjes,Joel.
Ik heb gezien dat het onbeperkt bellen pas in orde is gekomen op 18/6/18.
maar als het in orde is zou je toch verwachten dat het ook correct word weergegeven voor de pas gestartte maand op myproximus?
UPDATE....
we zijn nu 10 juli... ik wacht nog op de factuur van juni, waarvoor ik weer enkele uren aan supportchat en support telefoon zal hangen... helaas...
intussen blijft op MYPROXIMUS de minuten en bedrag "buiten bundel" maar opnieuw oplopen voor de huidige maand JULI...
betreft het opgenomen programma dat hapert als we het later bekijken, dit probleem is nog steeds niet opgelost... Deze week hekkelde "komen eten van vt4" ook als we het widen bekijken... het kan toch niet zijn dat wij de enige zijn met dit probleem?
indien de problemen eind deze maand niet opgelost zijn en als de volgende factuur van JULI nog steeds niet in orde is, zullen we geneigd zijn om terug over te stappen naar telenet. Jammer dat de huidige tweeenhalve maand dat we nu proximus zijn 2.5maan miserie is...
wordt zeker nog vervolgd
we zijn nu 10 juli... ik wacht nog op de factuur van juni, waarvoor ik weer enkele uren aan supportchat en support telefoon zal hangen... helaas...
intussen blijft op MYPROXIMUS de minuten en bedrag "buiten bundel" maar opnieuw oplopen voor de huidige maand JULI...
betreft het opgenomen programma dat hapert als we het later bekijken, dit probleem is nog steeds niet opgelost... Deze week hekkelde "komen eten van vt4" ook als we het widen bekijken... het kan toch niet zijn dat wij de enige zijn met dit probleem?
indien de problemen eind deze maand niet opgelost zijn en als de volgende factuur van JULI nog steeds niet in orde is, zullen we geneigd zijn om terug over te stappen naar telenet. Jammer dat de huidige tweeenhalve maand dat we nu proximus zijn 2.5maan miserie is...
wordt zeker nog vervolgd
Dag Wim,
Wat betreft uw opnames van Vitaya, daarvoor word je verder geinformeerd via onze collega's van de dienst storingen.
Voor verder nazicht van de facturen kan je best via deze link (privé) de facturen verder bespreken
Er zijn voor het moment geen openstaande rekeningen meer.
Mvg. Wilfried
Wat betreft uw opnames van Vitaya, daarvoor word je verder geinformeerd via onze collega's van de dienst storingen.
Voor verder nazicht van de facturen kan je best via deze link (privé) de facturen verder bespreken
Er zijn voor het moment geen openstaande rekeningen meer.
Mvg. Wilfried
we zijn intussen maandag 16 juli ... ik heb nog geen factuur ontvangen van de maand juni...
geen idee waarom niet.. misschien is proximus eerst de factuur in ORDE aan het brengen zodat deze dit keer wel klopt? het zou leuk zijn dat hierover enige comunicatie was, indien dit de reden zou zijn...
ik zal dus nog maar eens contact opnemen met support om te horen hoe en waarom mijn factuur achterblijft...
moet je nu ook al zelf achter je facturen lopen zoeken en vragen om deze te krijgen?
geen idee waarom niet.. misschien is proximus eerst de factuur in ORDE aan het brengen zodat deze dit keer wel klopt? het zou leuk zijn dat hierover enige comunicatie was, indien dit de reden zou zijn...
ik zal dus nog maar eens contact opnemen met support om te horen hoe en waarom mijn factuur achterblijft...
moet je nu ook al zelf achter je facturen lopen zoeken en vragen om deze te krijgen?
nieuwe update...
na anderhalf uur met chatsupport verloren te hebben, blijkt dat mijn emailadres niet corredt werd doorgegeven... Toen de verkoper bij ons langskwam hadden we nog ons telenet-email.. kort daarna zijn we veranderd naar een gmail adres, (nog meer dan een maand voordat proximus werd aangesloten) welk we steeds hebben doorgegeven, ook bij de installatie... maar nog steeds werd er blijkbaar de factuur naar ons intussen niet meer bestaande telenetadres verzonden werd... soit, dit zou nu moeten opgelost zijn...
verder is er inderdaad zoals verwacht al ons telefoonverkeer aangerekend, hoewel we zoals vaker eerder vermeld "unlimited calls" hebben.. ook hiervoor zal een creditnota aangemaakt worden...
Daarnaast is onze "pack" die we verplicht zijn te nemen indien we alle zenders die telenet standaard aanbied ook willen krijgen, volledig aangerekend hoewel ons hiervoor eerst telefonisch beloofd werd dat we dit gratis erbij zouden krijgen , en later over chat dat we dit zouden krijgen aan 3.21euro zouden krijgen... maar toch werd 9.95euro geteld.
na lang aan de chat hebben gezeten, werd mij meegedeeld dat het te lang duurt om deze problemen via de supportchat op te lossen, en werd kort daarna van de chat afgesloten!!!
meer frustraties als gevolg...
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN BIJ WIE IK MOET ZIJN OM DEZE PROBLEMEN WEL OP TE LOSSEN? ik heb geen vertrouwen meer in telefonisch contact met support, aangezien er vanalles boloofd wordt en nadien toch aangerekend wordt... via chat heb ik tenminste op papier wat mij, al dan niet foutief, verteld is...ook al is hier niet altijd een lijn in te vinden...
Wie volgd mijn case op? is er een persoon die dit behandeld, en war ik contact mee kan opnemen???
INDIEN DE VOLGENDE FACTUUR NIET IN ORDE GAAT ZIJN, ZULLEN WE MET VEEL PLEZIER TERUG TELENETKLANT WORDEN VOOR DE KOMENDE 20 JAAR!
na anderhalf uur met chatsupport verloren te hebben, blijkt dat mijn emailadres niet corredt werd doorgegeven... Toen de verkoper bij ons langskwam hadden we nog ons telenet-email.. kort daarna zijn we veranderd naar een gmail adres, (nog meer dan een maand voordat proximus werd aangesloten) welk we steeds hebben doorgegeven, ook bij de installatie... maar nog steeds werd er blijkbaar de factuur naar ons intussen niet meer bestaande telenetadres verzonden werd... soit, dit zou nu moeten opgelost zijn...
verder is er inderdaad zoals verwacht al ons telefoonverkeer aangerekend, hoewel we zoals vaker eerder vermeld "unlimited calls" hebben.. ook hiervoor zal een creditnota aangemaakt worden...
Daarnaast is onze "pack" die we verplicht zijn te nemen indien we alle zenders die telenet standaard aanbied ook willen krijgen, volledig aangerekend hoewel ons hiervoor eerst telefonisch beloofd werd dat we dit gratis erbij zouden krijgen , en later over chat dat we dit zouden krijgen aan 3.21euro zouden krijgen... maar toch werd 9.95euro geteld.
na lang aan de chat hebben gezeten, werd mij meegedeeld dat het te lang duurt om deze problemen via de supportchat op te lossen, en werd kort daarna van de chat afgesloten!!!
meer frustraties als gevolg...
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN BIJ WIE IK MOET ZIJN OM DEZE PROBLEMEN WEL OP TE LOSSEN? ik heb geen vertrouwen meer in telefonisch contact met support, aangezien er vanalles boloofd wordt en nadien toch aangerekend wordt... via chat heb ik tenminste op papier wat mij, al dan niet foutief, verteld is...ook al is hier niet altijd een lijn in te vinden...
Wie volgd mijn case op? is er een persoon die dit behandeld, en war ik contact mee kan opnemen???
INDIEN DE VOLGENDE FACTUUR NIET IN ORDE GAAT ZIJN, ZULLEN WE MET VEEL PLEZIER TERUG TELENETKLANT WORDEN VOOR DE KOMENDE 20 JAAR!
even een rechtzetting...
toen ik daarnet het factuur nakeek dat mij daarstraks werd doorgemailed door de support medewerker, zodat ik het volgens mij juiste bedrag reeds kan betalen om extra kosten te vermijden (want proximus houd ervan om zonder reden extra kosten aan te rekenen!) merkte ik op dat men mij het factuur van 5JUNI heeft doorgestuurd! aaargh!
DUS ik heb nog STEEDS geen factuur over mijn verbruik van de maand JUNI. niet via sms, niet via email, en niet via myproximus!
toen ik daarnet het factuur nakeek dat mij daarstraks werd doorgemailed door de support medewerker, zodat ik het volgens mij juiste bedrag reeds kan betalen om extra kosten te vermijden (want proximus houd ervan om zonder reden extra kosten aan te rekenen!) merkte ik op dat men mij het factuur van 5JUNI heeft doorgestuurd! aaargh!
DUS ik heb nog STEEDS geen factuur over mijn verbruik van de maand JUNI. niet via sms, niet via email, en niet via myproximus!
zonet gechecked of er enige reactie was op mijn verhaal... ook mij verhaal gedeeld op proximus-facebookpage..
en daarnet om 19.30h merk ik dat ik inderdaad een "nieuw document" heb bij mijn facturen...
ik open het en ik moet... 195,23 euro betalen! whahahaha! 195.23 euro!
nochtans kan het zo moeilijk toch niet zijn volgens mij... 81.50 euro voor mijn pack
(UNLIMITED CALL inbegrepen, hetwelk dus nog steeds niet in orde is) plus 3.21euro voor foxtv, zoals mij beloofd werd in de support chat door anna op 18/06/2018...
{{{-dan... mijn volgende vraag.. fox-tv is gratis inbegrepen in onze bundel zoals telefonisch beloofd aan mijn vrouw?
-Dat zit in het bundel entertainment channels u betaald daar 3,21€ voor
-3.21eur/maand altijd of slaagt dit op binnen enkele maanden?
-Nee per maand , normaal kost het 9,95€
-ok, maar wij krijgen het altijd aan 3.21euro dan?
-Ja dat is een pack korting.
-ok
dus dan wacht ik angstig af op onze volgende factuur
-Ja , sorry hiervoor! }}}
dit komt op een totaal van 84.71euro!!! en geen 195.23 euro.. TOEMME TOCH!
dus ben ik nu verplicht om nog enkele uren op support chat te verspillen om dit recht te zetten...
en daarnet om 19.30h merk ik dat ik inderdaad een "nieuw document" heb bij mijn facturen...
ik open het en ik moet... 195,23 euro betalen! whahahaha! 195.23 euro!
nochtans kan het zo moeilijk toch niet zijn volgens mij... 81.50 euro voor mijn pack
(UNLIMITED CALL inbegrepen, hetwelk dus nog steeds niet in orde is) plus 3.21euro voor foxtv, zoals mij beloofd werd in de support chat door anna op 18/06/2018...
{{{-dan... mijn volgende vraag.. fox-tv is gratis inbegrepen in onze bundel zoals telefonisch beloofd aan mijn vrouw?
-Dat zit in het bundel entertainment channels u betaald daar 3,21€ voor
-3.21eur/maand altijd of slaagt dit op binnen enkele maanden?
-Nee per maand , normaal kost het 9,95€
-ok, maar wij krijgen het altijd aan 3.21euro dan?
-Ja dat is een pack korting.
-ok
dus dan wacht ik angstig af op onze volgende factuur
-Ja , sorry hiervoor! }}}
dit komt op een totaal van 84.71euro!!! en geen 195.23 euro.. TOEMME TOCH!
dus ben ik nu verplicht om nog enkele uren op support chat te verspillen om dit recht te zetten...
Hallo Wim, ik heb hiervoor het dossier met als nummer 34850554 opgemaakt. Jouw facturen zullen door onze financiële dienst geanalyseerd worden en rechtgezet worden. Indien je binnen de 7 werkdagen geen nieuws over hebt ontvangen, gelieve ons via deze weg terug te contacteren. Groetjes, Aziz
ok, ik wil ook nog eens meegeven dat ik er nu op mijn factuur "unlimited calls INTERNATIONAL" aangerekend wordt, terwijl ik dit nooit gevraagd heb!
in mijn oorspronkelijk contract (en het zou fijn zijn moest ik dit dan ook krijgen, want daarvoor wil ik betalen) staat unlimited calls NATIONAL. Dus ook dit moet nog maar eens rechtgezet worden
dan tenslotten, we zijn nu 17juli. 7werkdagen verder is volgende week woensdag 25juli... Mijn factuur moet betaald zijn voor 8augustus... de tijd wordt stilaan kort hiervoor, nietwaar? met de rechtzettingen die moeten gebeuren, en rekening houdend met het feit dat ik gisteren pas mijn factuur heb ontvangen...
hopend op een snelle, en deze keer correcte rechtzettingen zodat mijn factuur volgende maand van de eerste keer in orde zal zijn, wacht ik bang verder af...
groeten W
nieuwe update...
de creditnota werd opgemaakt en is al te zien in myproximus... snel! dit is de eerste maal dat ik positief verbaast ben! ook al had het niet zo ver mogen komen...
rest ons nog het volgende... hoe gaat mijn volgende factuur er uitzien? Met de correctie van unlimited internationaal naar nationaal, en met het feit dat op myproximus nog STEEDS maar enkel bedragen "buiten bundel" zich blijven optellen...
kan ik te weten komen wie mijn dossier opvolgt? zodat ik bij die persoon steeds terecht kan voor de problemen die ik in de toekomst ga voorgeschoteld krijgen met mijn facturen of televisieopnames.
En wat met die pack- korting voor entertainment channels (hoewel enkel foxtv voldoende is voor ons, welk standaard in het telenet aanbod zit)? Tenslotte is ons beloofd dat we dit aan 3.21 euro krijgen omdat dit een pack-korting is
volgende komt ui mijn gesprek met support van 18/06
{{{-dan... mijn volgende vraag.. fox-tv is gratis inbegrepen in onze bundel zoals telefonisch beloofd aan mijn vrouw?
-Dat zit in het bundel entertainment channels u betaald daar 3,21€ voor
-3.21eur/maand altijd of slaagt dit op binnen enkele maanden?
-Nee per maand , normaal kost het 9,95€
-ok, maar wij krijgen het altijd aan 3.21euro dan?
-Ja dat is een pack korting.
-ok }}}
dus mijn vraag, gaat mijn volgende factuur effectief 84.71euro (=81.5€ fimilius en unlimited calls NATIONAAL + 3.21€ foxtv) of gaat het weer een torenhoog bedrag zijn waarvoor ik uren tijd moet steken met contacteren van support?
groeten wim
de creditnota werd opgemaakt en is al te zien in myproximus... snel! dit is de eerste maal dat ik positief verbaast ben! ook al had het niet zo ver mogen komen...
rest ons nog het volgende... hoe gaat mijn volgende factuur er uitzien? Met de correctie van unlimited internationaal naar nationaal, en met het feit dat op myproximus nog STEEDS maar enkel bedragen "buiten bundel" zich blijven optellen...
kan ik te weten komen wie mijn dossier opvolgt? zodat ik bij die persoon steeds terecht kan voor de problemen die ik in de toekomst ga voorgeschoteld krijgen met mijn facturen of televisieopnames.
En wat met die pack- korting voor entertainment channels (hoewel enkel foxtv voldoende is voor ons, welk standaard in het telenet aanbod zit)? Tenslotte is ons beloofd dat we dit aan 3.21 euro krijgen omdat dit een pack-korting is
volgende komt ui mijn gesprek met support van 18/06
{{{-dan... mijn volgende vraag.. fox-tv is gratis inbegrepen in onze bundel zoals telefonisch beloofd aan mijn vrouw?
-Dat zit in het bundel entertainment channels u betaald daar 3,21€ voor
-3.21eur/maand altijd of slaagt dit op binnen enkele maanden?
-Nee per maand , normaal kost het 9,95€
-ok, maar wij krijgen het altijd aan 3.21euro dan?
-Ja dat is een pack korting.
-ok }}}
dus mijn vraag, gaat mijn volgende factuur effectief 84.71euro (=81.5€ fimilius en unlimited calls NATIONAAL + 3.21€ foxtv) of gaat het weer een torenhoog bedrag zijn waarvoor ik uren tijd moet steken met contacteren van support?
groeten wim
update...
na enkele privegesprekken met support, heeft men mij verteld dat men gelogen heeft aan telefoon en op support-chat.. niet met deze woorden natuurlijk, maar daar komt het op neer...
men had ons eerst telefonisch beloof dat we foxtv er GRATIS gingen bijkrijgen... blijkt onmogelijk
Daarna had ANNA op support chat mij gezegd dat we het entertainment channel er bijkregen aan 3.21€/maand... maar ook dit blijkt onmogelijk volgens AZIZ. Dus tweemaal heeft men ons voorgelogen.
We krijgen foxtv (entertainment channel) maar moeten hiervoor 7.95€/maand betalen. (9.95-2€ korting) ...
Met als gevolg dat we dus MEER betalen dan we bij telenet deden.
En natuurlijk is dit een van de redenen dat we overgestapt zijn naar PX...
Leuk dat klanten verschillende verhalen te horen krijgen waardoor de klant uiteindendelijk door het bos de bomen niet meer ziet en uiteindelijk tot de volle pot moet betalen.
Support is geen support als men de klant leugens verkoopt!!!
intussen blijft ook nog STEEDS mijn verbruik van telefoonverkeer "buiten bundel" oplopen op myproximus... hoewel we van in het begin unlimited-national aangevraagd hebben. dit is ook geactiveerd, maar lijkt niet te werken... dus elke factuur kan ik zorgen om rechtzettingen...
*zucht*
IK WORDT DIT ZOOOO BEU!
na enkele privegesprekken met support, heeft men mij verteld dat men gelogen heeft aan telefoon en op support-chat.. niet met deze woorden natuurlijk, maar daar komt het op neer...
men had ons eerst telefonisch beloof dat we foxtv er GRATIS gingen bijkrijgen... blijkt onmogelijk
Daarna had ANNA op support chat mij gezegd dat we het entertainment channel er bijkregen aan 3.21€/maand... maar ook dit blijkt onmogelijk volgens AZIZ. Dus tweemaal heeft men ons voorgelogen.
We krijgen foxtv (entertainment channel) maar moeten hiervoor 7.95€/maand betalen. (9.95-2€ korting) ...
Met als gevolg dat we dus MEER betalen dan we bij telenet deden.
En natuurlijk is dit een van de redenen dat we overgestapt zijn naar PX...
Leuk dat klanten verschillende verhalen te horen krijgen waardoor de klant uiteindendelijk door het bos de bomen niet meer ziet en uiteindelijk tot de volle pot moet betalen.
Support is geen support als men de klant leugens verkoopt!!!
intussen blijft ook nog STEEDS mijn verbruik van telefoonverkeer "buiten bundel" oplopen op myproximus... hoewel we van in het begin unlimited-national aangevraagd hebben. dit is ook geactiveerd, maar lijkt niet te werken... dus elke factuur kan ik zorgen om rechtzettingen...
*zucht*
IK WORDT DIT ZOOOO BEU!
laatste update...
we zijn weer telenet geworden... het over en weerbellen/chatten is me teveel geworden...
dus zijn we na 3maand proximus proberen en enkel frustraties te krijgen, weer overgeschakeld naar telenet. Daar worden we WEL geholpen door support, zijn onze facturen WEL in orde, en rekenen ze ons enkel aan wat we vragen!
dus vandaag krijg ik mijn afsluitfactuur van proximus... en wat denk je? nog STEEDS is dit niet in orde! WEDEROM wordt mijn telefoonverkeer gewoon aangerekend, ondanks we UNLIMITED CALLS hebben(hadden) ... echt waar... kotsbeu ben ik deze werkwijze van proximus om zo mensen op te lichten... er zijn vast en zeker veel mensen die hun factuur gewoon betalen, of waar het bedrag automatisch van hun rekening gaat, en die hun factuur niet maandelijks controleren...
proficiat proximus! u heb een klant weggejaagd met uw praktijken! het zal nu zeker nog eens 20 jaar duren voor ik opnieuw proximus probeer... als dat nog ooit het geval zal zijn... en mijn verhaal zal rondgaan iedere keer het over proximus of telenet gaat... zoals je hoort te weten... slechte reclame gaat veel langer door dan goede reclame...
proxiSUCKS!
...wordt (hopelijk) niet meer vervolgd
we zijn weer telenet geworden... het over en weerbellen/chatten is me teveel geworden...
dus zijn we na 3maand proximus proberen en enkel frustraties te krijgen, weer overgeschakeld naar telenet. Daar worden we WEL geholpen door support, zijn onze facturen WEL in orde, en rekenen ze ons enkel aan wat we vragen!
dus vandaag krijg ik mijn afsluitfactuur van proximus... en wat denk je? nog STEEDS is dit niet in orde! WEDEROM wordt mijn telefoonverkeer gewoon aangerekend, ondanks we UNLIMITED CALLS hebben(hadden) ... echt waar... kotsbeu ben ik deze werkwijze van proximus om zo mensen op te lichten... er zijn vast en zeker veel mensen die hun factuur gewoon betalen, of waar het bedrag automatisch van hun rekening gaat, en die hun factuur niet maandelijks controleren...
proficiat proximus! u heb een klant weggejaagd met uw praktijken! het zal nu zeker nog eens 20 jaar duren voor ik opnieuw proximus probeer... als dat nog ooit het geval zal zijn... en mijn verhaal zal rondgaan iedere keer het over proximus of telenet gaat... zoals je hoort te weten... slechte reclame gaat veel langer door dan goede reclame...
proxiSUCKS!
...wordt (hopelijk) niet meer vervolgd
beste wimcarla.. spijtig jullie verhaal te lezen, ik herken mezelf hier ZO hard in! ik ben amper een maand bij proximus, enkel met 2 gsm's. ik heb al UREN versleten aan telefoon, gewacht op techniekers die zouden langskomen, maar dat nooit deden, en op die maand tijd al een factuur van 110, en een van 188 euro ontvangen. en dit enkel nog maar voor 2 gsm's.
klantendienst; de ene zegt dat ik mijn factuur niet betaald heb, de ander zegt dat ik teveel data verbruikt heb. de een zegt dat dit zal gecrediteerd worden, de ander dan weer niet. de 1 zegt dat ik die dag terug bereikbaar zal zijn, de ander zegt dat dit niet zo zal zijn.
Na 10 jaar telenet, is dit een enorm verschil, ik plan ook terug naar de grote concurrent te gaan. ook al is het een 20eur per maand duurder. het is tenminste betrouwbaar!
hopelijk heb je minder problemen om het bedrijf proximus terug te verlaten, dan om er klant te worden!
klantendienst; de ene zegt dat ik mijn factuur niet betaald heb, de ander zegt dat ik teveel data verbruikt heb. de een zegt dat dit zal gecrediteerd worden, de ander dan weer niet. de 1 zegt dat ik die dag terug bereikbaar zal zijn, de ander zegt dat dit niet zo zal zijn.
Na 10 jaar telenet, is dit een enorm verschil, ik plan ook terug naar de grote concurrent te gaan. ook al is het een 20eur per maand duurder. het is tenminste betrouwbaar!
hopelijk heb je minder problemen om het bedrijf proximus terug te verlaten, dan om er klant te worden!
beste nooit-volledig-klant,
kijk je facturen altijd goed na!
proximus maakt er blijkbaar een sport van om klanten extra aan te rekenen. Ik heb uren versleten voor de support-chat. waarschijnlijk zou het sneller geweest zijn via telefoon (alhoewel...), maar omdat men ons dingen beloofd had via telefoon die we nooit gekregen hebben -eigenlijk wel gekregen, maar we moesten er extra voor bijbetalen, hoewel men ons gezegd had dat we het gratis kregen).
Ik heb sinds toen de voorkeur gegeven om support te contacteren via chat. op deze manier kan ik steeds als de chat beeindigd is de hele chat copy-pasten en heb ik een bewijs van wat men mij heeft wijsgemaakt.
Ik betaal graag enkele euros meer om het hele gezeik van proximus niet meer te krijgen. Mijn overschakeling naar telenet was vrij snel gebeurd. Maar hier op het forum lees je ook daar schokkende verhalen over. Ik heb niet gekozen voor automatische omschakeling, maar ben, direct nadat telenet was aangesloten, met alle proximus zaken naar een proximus winkel gegaan om alles zelf af te sluiten, zodat ik weer maar een papier van afsluiting in handen heb. echt, ik heb totaal geen vertrouwen in proximus meer... op geen enkele manier. zoals eerder vemeld was mijn afsluitfactuur ook weer niet in orde... pfff
ik wens je veel geluk en hoop dat je geen verdere problemen meer ondervind!
kijk je facturen altijd goed na!
proximus maakt er blijkbaar een sport van om klanten extra aan te rekenen. Ik heb uren versleten voor de support-chat. waarschijnlijk zou het sneller geweest zijn via telefoon (alhoewel...), maar omdat men ons dingen beloofd had via telefoon die we nooit gekregen hebben -eigenlijk wel gekregen, maar we moesten er extra voor bijbetalen, hoewel men ons gezegd had dat we het gratis kregen).
Ik heb sinds toen de voorkeur gegeven om support te contacteren via chat. op deze manier kan ik steeds als de chat beeindigd is de hele chat copy-pasten en heb ik een bewijs van wat men mij heeft wijsgemaakt.
Ik betaal graag enkele euros meer om het hele gezeik van proximus niet meer te krijgen. Mijn overschakeling naar telenet was vrij snel gebeurd. Maar hier op het forum lees je ook daar schokkende verhalen over. Ik heb niet gekozen voor automatische omschakeling, maar ben, direct nadat telenet was aangesloten, met alle proximus zaken naar een proximus winkel gegaan om alles zelf af te sluiten, zodat ik weer maar een papier van afsluiting in handen heb. echt, ik heb totaal geen vertrouwen in proximus meer... op geen enkele manier. zoals eerder vemeld was mijn afsluitfactuur ook weer niet in orde... pfff
ik wens je veel geluk en hoop dat je geen verdere problemen meer ondervind!
Beste, het spijt me dit te vernemen. Kan ik je via deze weg ergens concreet mee verderhelpen? Groetjes Freya
mss met cursussen voor alle support-medewerkers zodat de mensen die nog klant zijn overal dezelfde CORRECTE informatie krijgen. Zowel over telefoon, via mail als via chat.
Om te zorgen dat er geen leugens verteld worden aan telefoon. Dingen beloven die niet kunnen waargemaakt worden is mensen bedotten! zo behandel je geen klanten!
Om te zorgen dat facturen in ORDE zijn, dat je krijgt waarvoor je betaald, en ook enkel bnetaald voor wat je krijgt...
hopelijk wordt hieraan gewerkt door proximus, zodat huidige klanten niet als vuil behandeld blijven worden!
groeten
Om te zorgen dat er geen leugens verteld worden aan telefoon. Dingen beloven die niet kunnen waargemaakt worden is mensen bedotten! zo behandel je geen klanten!
Om te zorgen dat facturen in ORDE zijn, dat je krijgt waarvoor je betaald, en ook enkel bnetaald voor wat je krijgt...
hopelijk wordt hieraan gewerkt door proximus, zodat huidige klanten niet als vuil behandeld blijven worden!
groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.