Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo samen als ik mijn osram lightify wil instaleren op wifi krijg ik na een tijdje ±5min de melding op mijn GSM dat mijn wifi verbinding met Lightify weg valt. ik heb wel een nieuwe decoder bekomen na de grote panne van proximus
Klantnr: 1487527 Sinds de installatie van de fiber ( uitvoering op 21/2) werkt blijkbaar mijn Proximus TV app niet meer op een windows 10 platform en ipad... Blijft hangen op scherm "mijn account " met de melding : "Kies het Proximus-telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden." Dank voor verdere opvolging. Telefoon- lijnnummer 09/ [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy] - Installatieadres - 9000 Gent
Mijn verbruik mb blijft maar toe nemen op mijn iPhone, hoewel Facebook gratis in verbruik zou zijn, hoe moet ik mijn instelling opnieuw ingeven op iPhone of ligt het aan Proximus.
Beste Proximus, Aangezien ik geen reactie krijg via privé berichten doe ik het maar op deze manier! De betwisting van het te hoge factuur is ondertussen inorde waarvoor dank. Nu had ik graag geweten hoever het dossier 326 230 69 staat,dit loopt al sinds 22/01? Ik wou eerst het abonnement met 0470****67 opzeggen en het nr 0470****55 dat gekoppeld is aan de iphone behouden zodat ik niet maandelijks moet blijven betalen voor 2 abonnementen terwijl er maar 1 gebruikt word. Nu zag ik wel dat het abonnement gekoppeld aan de iphone beschikt over 300min bellen en niet over onbeperkt bellen (wat ik nu wel heb) en wat voor mij wel noodzakelijk is. Wat raad u mij aan zodat dit eens en voor altijd opgelost geraakt,dat ik niet moet blijven betalen voor 2 abonnementen terwijl ik er maar 1 gebruik en hoe ik toch onbeperkt kan blijven bellen? Alvast bedankt!
Hallo Ik probeer al enkele dagen een smartphone plus abonnement te bestellen via de website maar blijkbaar is dit niet zo evident. Wanneer ik mijn keuze gemaakt heb, krijg ik volgende details: Smartphone voor € 461 ,98. DataPhone optie € 16 ,53 /maand. Bizz Mobile € 39 /maand Ik plaats deze bestelling in mijn mandje en dan krijg ik plots dit: iPhone 8 Plus 256GB voor € 1069,99. Bizz Mobile L € 47,19 /maand. DataPhone optie €20/maand. Deze smartphone is web exclusief en ik heb mijn bestelling al via verschillende computers proberen plaatsen maar de prijs wordt dus telkens aangepast. Ik word er moedeloos van. Weet iemand raad?
Sinds een paar weken krijg ik geen overzicht meer van mijn facturen op de app en online op computer. Hoe komt dit ?
Vorige week dinsdag gebeld naar klantendienst voor decoder die blokkeert waardoor ik niet meer kan zappen naar ander kanaal. Moest de decoder uitzetten en heropstarten van de medewerker terwijl ik dit die avond al 4 keer gedaan had omdat de decoder blokkeerde. Ethernet-kabel moest ik ook vervangen en indien het probleem zich nog zou voordoen terugbellen. Woensdag was het probleem nog steeds niet opgelost. Opnieuw samen met de medewerker Proximus de decoder uitzetten, modem uitzetten, heropstarten, tv pijltje omhoog drukken, loslaten, ... Niets hielp. De decoder bleef blokkeren na enkele minuten. Eindelijk de verlossende woorden, we zullen uw decoder omruilen. Via bpost zouden ze mijn decoder opsturen zodat ik die vrijdag zou hebben. Vrijdag geen decoder te zien. 's Avonds gebeld naar Proximus voor een code/bevestiging/tracknummer ... Men kon dit niet geven, ik moest naar klantendienst bpost bellen maar men kon wel bevestigen dat de decoder onderweg was. Vandaag nog steeds geen decoder
Hallo Ik heb mijn abonnement opgezegd door easy switch naar Scarlet op 21/02. daarna kreeg ik een bevestiging van Proximus en iemand van de klantendienst belde mij en ik vroeg haar dat ik heb een factuur van Proximus gekrijgen voor de vollidge maand....ze zei dat ik moet nu niet betalen en wachten tot de afrekening. Mijn vraag is wanneer ga ik de afrekening vor februari ontvangen?want de factuur van Februari is nog niet betaald
Als ik inlog krijg ik de melding dat mijn accountgegevens het niet toelaten hoewel in mijn klantenprofiel de app is gekoppeld.
Als ik me inlog op de tv app dan laad hij wel maar springt dan terug op het scherm dat je u moet inloggen.
Hoe kan men uitloggen op de mail app van Proximus op de smartphone? Ik vind daar nergens een uitlogknop of dergelijke.
op 15 januari heb ik gevraagd om over te stappen van orange naar Proximus Bizz tot op heden werd mijn nummer niet over gezet en loopt mijn abonnement bij orange verder. ik heb de nieuwe sim kaart al ontvangen ik kreeg op 19 januari via sms de info dat mijn huidige operator zal worden gevraagd om het nummer over te dragen. sim kaart: 2100325800649 deze morgen support proximus gecontacteerd via de chat , einde 10u40. Daar hebben ze wellicht nog eens de overdracht gevraagd. Dat had elk moment moeten gebeuren. Nu 14u00 wacht ik nog steeds en zit ik nog steeds op Orange.
Dit mag ook eens gezegd worden: een half uur geleden naar de klantendienst gebeld. Heb niet lang moeten wachten en de operator was enorm vriendelijk en hulpvaardig! Groeten, Caroline
Ik wil proximus informeren over het stopzetten van mijn domiciliering voor een vaste lijn op 015 55 90 86. Ik vind nergens hoe ik dat online kan doen! Eigenaardig toch? Bij de bank heb ik die inmiddels al wel gestopt.
Kan iemand me zeggen waarom ik steeds de melding krijg dat ik trage netwerkverbinding heb het probleem doet zich sinds gisteren voor als ik op Facebook live wil gaan dan krijg ik de melding "trage netwerkverbinding". Zaterdag had ik dat niet en mijn favoriete app was normaal Facebook ineens kreeg ik zaterdag een bericht van proximus dat ik bijna 9 gb had op verbruikt dus ik ben thuis gekomen gekomen en heb eens nagekeken en wat zie ik dat mijn favoriete app whatsap is in plaats van Facebook dus heb ik dat aangepast en nu krijg ik dus als ik live wil gaan de melding dat ik met een trage verbinding zit is dat omdat mijn favoriete app nu Facebook geworden is of niet ?
Beste, Sinds enkele maanden heb ik last van een wegvallende internetverbinding (meestal in de avond). Ik dacht eerst dat dit zou kunnen liggen aan een overbelasting van het wifinetwerk ( gezin van 4 personen) Na contact met proximus, ben ik er achter gekomen dat dit niet het probleem is. Ik heb ook een wifi-extender aangekocht in de hoop dat het misschien hieraan kon liggen ( ps4 en pc staan op zolder en modem en router op gelijkvloers, maar dit hielp ook niet). Proximus verwees me toen door naar hun "home optimizer" app, omdat het volgens hen aan het wifikanaal kan liggen. Wanneer ik deze app gebruik en het optimaal wifinetwerk selecteer. Meestal 1, 6 ,11 verdwijnt mijn 2.4 netwerk. Het is dan niet meer zichtbaar voor mijn apparaten ( smartphone, ps4, pc,...) enkel als ik "automatisch wifikanaal " instel, kan het wifinetwerk gevonden worden. Weet er toevallig iemand hoe ik dit kan oplossen ? ligt dit aan mijn bbox 3 of moet ik een extra router kopen ? Moet er een andere
Hi, Mijn B-Box 2 wil soms niet opstarten. Als ik ze aanzet gaan eventjes alle lampjes aan en enkel de "AAN"-lamp blijft dan branden. Ik hoor binnen 2x iets klikken en verder gebeurd er niets meer. Alle kabels uitrekken, en weer insteken na 5 minuten helpt soms (maar niet altijd). Resetten helpt ook niet. B-Box is ongeveer 4 jaar oud.
Uw klanten brengen meer en meer tijd online door. Het is niet meer dan normaal dat u op de digitale kanalen aanwezig bent. Online marketing is bovendien goedkoper dan traditionele reclame en u kan uw doelgroep specifiek afbakenen. Hoe begint u eraan? Wij zetten u graag op weg. Lees het hele artikel hier
Onder "mijn verbruik" gegevens staat bij phone line dat er bij oproepen mobiel 715 minuten beschikbaar zijn,waarvan 0 gebruikt. Ook staan er 2000 minuten beschikbaar internationaal waarvan 0 gebruikt. Wat betekenen deze beschikbare minuten? Hoe kom ik aan deze beschikbare minuten? Zijn deze minuten gratis? Onder "premium minuten " staan er ook een aantal maar die heb ik gekocht met premium punten.Duidelijk dus. Groetjes
gisteren problemen tijdens TV kijken, decoder herstart, maakte bij rebooten beep geluiden, nadien melding dat activatie niet gelukt is. heb deze ochtend FACR gedaan, geen oplossing, vrees dat decoder V4 de geest heeft gegeven.
Devolo stekkers moeten enkele keren per week opnieuw worden gesynchroniseerd. TV replay gebruiken is een spannende gebeurtenis : valt regelmatig uit waarna het hele system plat ligt (zwart scherm). Zou graag een bedrijfszeker system willen ! Is er een alternatief ?
Beste, halverwege januari veranderde ik mijn Proximus abonnement naar pay&go aangezien ik enkele maanden in het buitenland verblijf. Dit gebeurde in het Proximus te Deinze (Tolpoortstraat). Met ontsteltenis stel ik vast dat ik nu toch nog een factuur ontvangen heb om mijn abonnement voor februari te betalen. Mijn proximusnummer is echter al een maand niet meer actief. Bij deze wil ik u vragen dit op te lossen. Ik kan u al meedelen dat de factuur van februari niet betaald zal worden. Ik kan dit zelf niet oplossen aangezien ik mij in het buitenland bevind, maar ik nodig u uit contact op te nemen met het Proximus filiaal te Tolpoortstraat Deinze en duidelijkheid te scheppen hieromtrent. Mvg, Flore
Heb al maanden aan een stuk dezelfde error over al mijn computers uit op verschillende webbrowsers dus weet dat probleem niet bij mezelf ligt. Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen. Ik kan dus NOOIT een gratis pack bij bestellen van 150gig en heb er zo een aantal nodig. Heb het al verschillende keren gemeld maar hier wordt dus niets mee gedaan
Ten einde raad zoek ik nog eens support via dit forum. Ik hoop dat hier Proximus medewerkers meelezen. Eind december hebben mijn ouders beslist over te stappen van Telenet naar Proximus. Ik breng het wel even voor jullie in orde dacht ik even bij mezelf & we plaatsen een online order. Echter, meer dan 2 maand later, zijn ze nog altijd geen klant bij Proximus. Erger nog, zelfs geen pro-actief contact van Proximus. Na talloze communicaties via twitter/facebook & de 0800 klantendienst zijn we nog altijd geen stap verder. Het enigste wat ik te weten ben gekomen is dat het order vastzit in het ordersysteem, er werd een intern ticket aangemaakt volgens een medewerker en het zou ook al geëscaleerd zijn ondertussen. Hoe dan ook heb ik de laatste 3 weken weeral geen verdere update ontvangen. Dit is echt de wereld op zijn kop, mensen willen klant worden en worden gewoon genegeerd door Proximus. Bij de klantendienst kunnen ze me zelden verder helpen & moet ik het verhaal opnieuw-en-opn
Hallo, ik ben sindsbegin januari lid bij proximus en heb een packet aangevraagd met lg tv mijn proximus is bij mij thuis geinstalleerd en in orde, maar de tv zelf is nog steeds niet geleverd, als ik naar de klantenservice bel, zeggen ze mij dat ik naar de leverancier zelf moet bellen deze krijg ik steeds niet te pakken aan de telefoon, noch smorgends noch savonds ik vind het in de eerste plaats heel vreemd dat proximus zelf niet weet over de status van deze levering kan iemand mij hier alsjeblieft meer info over geven? alvast bedankt Mvg saartje
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.