Skip to main content

Afrekening

  • February 26, 2018
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Hallo
Ik heb mijn abonnement opgezegd door easy switch naar Scarlet op 21/02. daarna kreeg ik een bevestiging van Proximus en iemand van de klantendienst belde mij en ik vroeg haar dat ik heb een factuur van Proximus gekrijgen voor de vollidge maand....ze zei dat ik moet nu niet betalen en wachten tot de afrekening. Mijn vraag is wanneer ga ik de afrekening vor februari ontvangen?want de factuur van Februari is nog niet betaald
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2018
Hallo
Kan iemaand mij adviseren?

dank

Martin
  • February 27, 2018
stuur eens een Privébericht: klik hier met je vraag, je kunt ook de link met je vraag op het forum hier meesturen
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afrekening-43494