op 15 januari heb ik gevraagd om over te stappen van orange naar Proximus Bizz
tot op heden werd mijn nummer niet over gezet en loopt mijn abonnement bij orange verder.
ik heb de nieuwe sim kaart al ontvangen
ik kreeg op 19 januari via sms de info dat mijn huidige operator zal worden gevraagd om het nummer over te dragen. sim kaart: 2100325800649
deze morgen support proximus gecontacteerd via de chat , einde 10u40. Daar hebben ze wellicht nog eens de overdracht gevraagd. Dat had elk moment moeten gebeuren. Nu 14u00 wacht ik nog steeds en zit ik nog steeds op Orange.
Bladzijde 1 / 1
Ter info
www.crdc.be of www.1299.be geeft uw actuele operator weer
Indien de overdracht vandaag pas zou gevraagd zou geweest zijn, vermoed ik dat de effectieve overdracht naar Px pas voor morgen of donderdag zal zijn
De donoroperator beschikt in principe over 1 werkdag om de overdracht te aanvaarden of te weigeren (ondertussen blijft je oude netwerk actief)
De vraag stelt zich evenwel wat is er tussen 19 januari en 27 februari gebeurd tussen de betrokken operatoren (crdc organisatie kan hierover logging uitsluitsel geven op vraag van de bevoegde diensten indien nodig)
www.crdc.be of www.1299.be geeft uw actuele operator weer
Indien de overdracht vandaag pas zou gevraagd zou geweest zijn, vermoed ik dat de effectieve overdracht naar Px pas voor morgen of donderdag zal zijn
De donoroperator beschikt in principe over 1 werkdag om de overdracht te aanvaarden of te weigeren (ondertussen blijft je oude netwerk actief)
De vraag stelt zich evenwel wat is er tussen 19 januari en 27 februari gebeurd tussen de betrokken operatoren (crdc organisatie kan hierover logging uitsluitsel geven op vraag van de bevoegde diensten indien nodig)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.