Skip to main content
op 15 januari heb ik gevraagd om over te stappen van orange naar Proximus Bizz

tot op heden werd mijn nummer niet over gezet en loopt mijn abonnement bij orange verder.

ik heb de nieuwe sim kaart al ontvangen

ik kreeg op 19 januari via sms de info dat mijn huidige operator zal worden gevraagd om het nummer over te dragen. sim kaart: 2100325800649

deze morgen support proximus gecontacteerd via de chat , einde 10u40. Daar hebben ze wellicht nog eens de overdracht gevraagd. Dat had elk moment moeten gebeuren. Nu 14u00 wacht ik nog steeds en zit ik nog steeds op Orange.
Ter info

www.crdc.be of www.1299.be geeft uw actuele operator weer

Indien de overdracht vandaag pas zou gevraagd zou geweest zijn, vermoed ik dat de effectieve overdracht naar Px pas voor morgen of donderdag zal zijn

De donoroperator beschikt in principe over 1 werkdag om de overdracht te aanvaarden of te weigeren (ondertussen blijft je oude netwerk actief)

De vraag stelt zich evenwel wat is er tussen 19 januari en 27 februari gebeurd tussen de betrokken operatoren (crdc organisatie kan hierover logging uitsluitsel geven op vraag van de bevoegde diensten indien nodig)

Reageer