Beantwoord

Proximus TV app werkt niet meer NA installatie van glasvezelverbinding

  • 27 February 2018
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Klantnr: 1487527
Sinds de installatie van de fiber ( uitvoering op 21/2) werkt blijkbaar mijn Proximus TV app niet meer op een windows 10 platform en ipad... Blijft hangen op scherm "mijn account " met de melding : "Kies het Proximus-telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden."
Dank voor verdere opvolging.

Telefoon- lijnnummer 09/ [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy] - Installatieadres - 9000 Gent
icon

Beste antwoord door Wim VL 27 February 2018, 17:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag JP, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Beste Wim, daarnet even geprobeerd en het is nu blijkbaar in orde zowel op mijn PC- als op mijn Ipad platform . Ik mag vermoeden dat wij als gebruiker hier in deze geen tussenkomst konden uitvoeren. Het aanvragen en opvolgen van technische interventies blijft een ernstig knelpunt in jullie organisatie. Onduidelijkheden alom vanaf de website en een echt doolhof om de doeltreffendste werkwijze te achterhalen ... als je niet in een vangnet van overbelaste operatoren wilt verzeild geraken ....
Welke problemen moeten klanten ondervinden met minder of geen ervaring met dergelijke werkmethodes ??? Hoelang zal het nog duren vooraleer het leger "golden" managers bij Proximus dit zullen aanpakken !!!!

Alvast bedankt en nog een fijne "frisse" dag.

JP Gouwy

Reageer