Skip to main content
Ik wil proximus informeren over het stopzetten van mijn domiciliering voor een vaste lijn op 015 55 90 86. Ik vind nergens hoe ik dat online kan doen! Eigenaardig toch? Bij de bank heb ik die inmiddels al wel gestopt.
Ter info:

Inderdaad.... met de klantendienst contact opnemen: zie hieronder

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html



(via contact - regel het meteen - ik ken mijn telefoonnr - ik heb een vraag over mijn factuur - klacht/andere vraag kunt u ook een e-mail maken)
als je 100% zeker wilt spelen via aangetekende.email kost nog minder dan een 1 € 😉
@ Martin .... hmm voor een dergelijke aangetekende e-mail moet je wel een e-mail adres hebben (en voor zover mij bekend is dit onvindbaar online tenzij het gewoon proximus.customer.care@proximus.com zou zijn)
ik had het op Facebook gelezen van iemand die het zo verstuurd had en het zou kunnen dat het dit mail adres is, 'k had het moeten genoteerd hebben !
@ Martin .... hmm voor een dergelijke aangetekende e-mail moet je wel een e-mail adres hebben (en voor zover mij bekend is dit onvindbaar online tenzij het gewoon proximus.customer.care@proximus.com zou zijn)

Dit email adres werkt niet. Gelieve steeds onze contactpagina te gebruiken.

Groeten,

Wim
Hallo Wim,

is er dan geen e-mail adres die je kunt gebruiken om een aangetekende.email te versturen naar Proximus of moet dit echt nog altijd via de post gebeuren?

Mvg, Martin
Hallo Wim,

is er dan geen e-mail adres die je kunt gebruiken om een aangetekende.email te versturen naar Proximus of moet dit echt nog altijd via de post gebeuren?

Mvg, Martin


Van zodra hier meer info over is, laat we het jullie weten.

Groeten,

Reageer