Antwoord
Trage netwerkverbinding kan niet meer live gaan
Kan iemand me zeggen waarom ik steeds de melding krijg dat ik trage netwerkverbinding heb het probleem doet zich sinds gisteren voor als ik op Facebook live wil gaan dan krijg ik de melding "trage netwerkverbinding". Zaterdag had ik dat niet en mijn favoriete app was normaal Facebook ineens kreeg ik zaterdag een bericht van proximus dat ik bijna 9 gb had op verbruikt dus ik ben thuis gekomen gekomen en heb eens nagekeken en wat zie ik dat mijn favoriete app whatsap is in plaats van Facebook dus heb ik dat aangepast en nu krijg ik dus als ik live wil gaan de melding dat ik met een trage verbinding zit is dat omdat mijn favoriete app nu Facebook geworden is of niet ?
Beste antwoord door FreyaVR
Veranderen van app kan 1 keer per maand. Gezien je reeds veranderd hebt, zal je moeten wachten tot de volgende facturatieperiode om dit opnieuw naar facebook aan te passen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
