Ontdek onze packs
Al klant?
Ontdek ons mobiele aanbod
Ontdek ons internetaanbod
Ontdek ons tv-aanbod
Snelle hulp
Veelgestelde vragen
Welkom op het forum
Recent actief
Hoe ondertitels nemen op Android tv box. De knop SUB op afstandsbediening werkt niet.
Beste Ik ben een student uit Lucerna College Anderlecht en zit in mijn laatste jaar van het middelbaar.Voor mijn eindejaarsopdracht moeten we een bedrijf volledig analyseren. Aan mij werd de opdracht gegeven om het bedrijf Proximus te analyseren. Een onderdeel van de opdracht is om bij het bedrijf zelf langs te gaan en daar een paar deelvragen te stellen. voorbeelden van vragen zijn: identificeer factoren die hebben bijgedragen aan de locatiekeuze van het bedrijf, Onderzoek en bespreek de missie, visie en doelstellingen van het bedrijf en hoe ze deze proberen te bereiken. Daarbij horen nog 8 andere deelvragen. Zou het alstublieft mogelijk zijn om een bezoek in te plannen voor mij zodat ik deze vragen kan stellen? Indien het niet mogelijk is kan ik het begrijpen maar het zou me heel veel helpen. Alvast bedankt Met vriendelijke groetIzyane Ali Malik
Ik probeer al even pickx sports op te zeggen maar dit lukt niet, wel frustrerend als je dit moet blijven betalen omdat je het niet kan opzeggen via de app en zowel de tv.
Beste, Thuis beschikken wij nog over een oudere afstandsbediening V4, hier beginnen enkele vaak gebruikte knoppen niet meer te reageren zoals ok, volume luider, tv guide. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Met vriendelijke groeten
Beste, Thuis beschikken wij nog over een oudere afstandsbediening V4, hier beginnen enkele vaak gebruikte knoppen niet meer te reageren zoals ok, volume luider, tv guide. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Ik heb al een vorige conversatie gestart maar heb daar per ongeluk een antwoord aangeduid terwijl het niet opeglost is. Properen schoonmaken van de afstandbediening was geen succes. Met vriendelijke groeten
Sinds 23 januari alles afgesloten. Terwijl ik tot 25 januari tijd had om te betalen. Ondertussen alles betaald maar nog steeds niet aangesloten.
Beste, Is het mogelijk om na te zien of ik niet te veel betaal? Vroeger kon je dit op de site, maar nu kan ik het niet terug vinden. Misschien betaal ik in mijn pakket voor zaken die ik niet gebruik. Ik lees ook dat mensen via het forum een getrouwheidspremie aanvragen, hoe werkt dit precies, heb ik hier ook recht op? Mvg, Heidi
Bij opstart van de tv (fiber) verschijnt onderaan een werkbalk met verschillende icoontjes waaronder deze van INTERNET.Waarom kan ik deze niet meer inschakelen?Icoon met het huisje(home)blijft omkadert.
Ik heb zonet mijn internetbox ontvangen. Ik stel eveneens vast dat er geen beugel bij zit, om deze box op te hangen! Wat nu? Vriendelijke groeten. Jos
Sinds vorige vrijdag kan ik genkel nog mails ontvangen en niet meer verzenden met mijn skynet mail via outlook 2016 (office 365). Ik heb de stappen van de vorige topics al meerdere malen uitgevoerd. maar telkens bij de stap voor de verzendserver vraagt hij het wachtwoord en daar loopt het fout en blokkeert het. Mails verzenden via de proximus webmail lukt wel maar ik werk liever met de outlook versie. Heeft er iemand dit probleem ook gehad of kan iemand mij helpen. Alvast bedankt,
Voor mijn verjaardag (25/12) mocht ik 30 foto's gratis afdrukken. Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden. Er is een code denk ik? Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. Kan iemand me hierbij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.