Skip to main content
Antwoord

Internet en TV vallen voortdurend uit

  • September 30, 2024
  • 12 reacties
  • 263 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Internet en TV vallen voortdurend uit en Pickx moet voortdurend opnieuw opgestart worden.

Deze voormiddag heeft er iemand staan prutsen aan het verbindingskastje in het appartementsgebouw met de wazige uitleg > alles moet vernieuwd worden.

Het kastje ligt nog altijd open ! en de problemen blijven duren !

Geen wagen van Proximus in de omgeving te zien…….

Eénmans actie van iemand ten voordele van …..?

De verbinding is hier al geen hoogvlieger en deze bijkomende problemen kunnen we missen.

Graag uitleg of oplossing aub ?

Beste antwoord door Martin

@roske.vdd 

Iemand van de PX moderatoren zouden dit best eens bij de bevoegde dienst eens opvragen of er daar door PX techniekers bepaalde werken werden uitgevoerd en of er desnoods een technieker moet gestuurd worden 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • September 30, 2024

Als het gaat over een appartementsgebouw zou de syndicus toch best op de hoogte zijn of contact kunnen nemen met Proximus om te vragen wat er gaande is. 


Mutlie
  • October 1, 2024

In het appartementsgebouw hebben andere appartementen (met Proximus aansluiting) dezelfde problemen?


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 1, 2024

Ik probeer dat uit te vissen , voorlopig niemand kunnen contacteren.

De helft spreekt Arabisch en is niet happig op contact.

Kan dit niet vanaf afstand gecontroleerd worden ?

Het is verre van aangenaam om alles steeds opnieuw te moeten opstarten en te resetten.

Kastje ligt nog steeds open.

Met dank bij voorbaat

 


Martin
  • Antwoord
  • October 1, 2024

@roske.vdd 

Iemand van de PX moderatoren zouden dit best eens bij de bevoegde dienst eens opvragen of er daar door PX techniekers bepaalde werken werden uitgevoerd en of er desnoods een technieker moet gestuurd worden 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 1, 2024

Ik zou dit graag hebben , want zo kan het niet verder.

Ik heb een technieker van een onder aanneming over de deur gehad en daarmee is alle ellende begonnen?

Ik wil die wel doorgeven , maar dan wel via pb bericht.

Mvgr. 


Martin
  • October 1, 2024

@roske.vdd 

je kan die doorgeven door deze te noteren in je → ForumProfiel In het privé veld "Ticket" .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is, zodat de PX moderatoren weten waar ze dit kunnen terugvinden.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 1, 2024

@roske.vdd Is dat bakje nog steeds open? 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 1, 2024

Bakje is nog steeds open !


Martin
  • October 1, 2024

@roske.vdd Is dat bakje nog steeds open? 

Bakje is nog steeds open !

@DaisyS 
zie ook eens In het privé tekstveld "Ticket" van roske.vdd


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 4, 2024

Ik ben het beu!

Andere tv (Android) , juist hetzelfde .

Bakje ligt nog steeds open.

Wàt is er gaande met mijn verbinding ?


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 8, 2024

Ik heb bericht gekregen op mijn gsm ,geen smartphone , met de link :

https://www.proximus.be/nl/id_metroline/customs/spalnsw/apps/metroline.html/?token=76f79f432vm8tg2t86

ik kan deze niet openen. Kan iemand mij per PB melden wàt dit betekent ?

Dank bij voorbaat.

verbindingskastje ligt nog steeds open.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • October 8, 2024

Proximus kan mijn gegevens niet ophalen of  vinden , besta ik dan niet meer ?

Ik vrees dat er iets grondig misloopt.

roske.vdd