Deze decoder is toch uitgerust met wifi.De decoder werkt perfect met ethernetkabel maar wanneer ik verbinding wil maken met de internetbox via wifi vraagt het systeem om de ethernetverbinding te verbreken,wat ik doe, ik kan dan wel de wifischuifschakelaar inschakelen maar verder gebeurt er niets.Wat kan de oplossing zijn?
Als je kijkt bij je instellingen en je wil verbinden via wifi dan moet je normaal je beschikbare netwerken zien staan. Als je daar al geen netwerken ziet staan dan kan je nergens mee verbinden omdat er niks herkent wordt.
Als je je netwerk ziet staan en je wil er verbinding mee maken moet die vragen om je Wifi wachtwoord.
&
Het kan helpen als je na verwijderen van de netwerkkabel dan je V7c even 10 sec stroomloos te zetten via schakelaar of netstekker. Staat die als “aan” ingesteld.
Stroom onderbreken reeds geprobeerd, geen resultaat.
en zie je uw netwerk zoals aangegeven door Patrick.
Je hebt toch voldoende wifi ontvangst van je internet box daar waar je v7c decoder staat.
Nee, er zijn geen netwerken te zien. Decoder staat op 4 m van internetbox, dat kan toch het probleem niet zijn?
Dus daar zit je probleem je tv box herkent je wifi niet en als je dus geen netwerken ziet zal er geen verbinding mogelijk zijn. Op die afstand zou dit geen probleem mogen maken maar denkend aan eventuele obstakels die er voor zorgen dat de tv box je wifi niet kan herkennen.
Je hebt wel degelijk de wifi aangezet op je tv box ? Het is gewoon ter zekerheid natuurlijk want je zou er van staan kijken dat men zegt het staat aan maar is niet aan.
je zegt in je start topic Deze decoder (V7) is toch uitgerust met wifi”
Als je een V7 hebt zoals je aangeeft in je titel van je topic, dan heeft die geen wifi mogelijkheid maar wel de v7C
Het is inderdaad een V7 en geen V7C. Dus om de V7 draadloos te laten werken heb je wifibooster nodig?
Nee als je de gewone V7 hebt kan deze niet verbinden met wifi die heeft deze mogelijkheid niet. Dus je bent eigenlijk nu aan je kabel verbonden en dat moet zo blijven. je zou dan al je huidige tv box moeten omruilen naar de V7c als je toch draadloos wil gaan.
Omruilen kan inderdaad mits betaling van €49. Bedankt voor jullie antwoorden, Patrick en Martin.
zonder dank, graag gedaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.