Skip to main content

geen internet door kabelbreuk

  • 25 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Heb sinds deze ochtend door een kabelbreuk in het voetpad geen internet/wifi en tv meer om 9u43 reeds gemeld en kreeg het antwoord dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Nu 21u00 en nog steeds niemand gezien is dit normaal? Komt er vandaag nog iemand dit herstellen of wanneer komt er iemand. 

1 reactie

Martin
  • 32907 reacties
  • 25 oktober 2024

@Svekke Hier komt maar pas maandag een Proximus moderator terug langs.

Als je bij het bellen naar de helpdesk 080022800 een melding krijgt zoals "er een incident is" of "een probleem is in je regio"... dan is er een algemene storing waarvan Proximus op de hoogte is; bijv een kabelbreuk… en dit betekent ook dat de nodige werken ondertussen al zullen gestart zijn.. en mogelijks vlug kunnen opgelost worden, afhankelijk van de ernst en de moeilijkheidsgraad van de herstelling kan het inderdaa langer uitlopen.


Reageer