Skip to main content
Vraag

Proximus V7 decoder geeft storing aan soundbar Sounos ARC


Na talloze keren Sonos te hebben gecontacteerd hebben we uiteindelijk gevonden dat het stotterende geluid verdwijnt wanneer de decoder V7 HDMI uit de tv wordt getrokken. Wat is de oplossing hiervoor?

3 reacties

Martin
  • 32819 reacties
  • 27 mei 2024

best ook uitleggen hoe je alles aangesloten hebt:

is je TV wel rechtstreeks verbonden met de bijgeleverde HDMI kabel aan de v7 decoder en de soundbar via HDMI Arc aan je TV .


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 12 augustus 2024
Martin schreef:

best ook uitleggen hoe je alles aangesloten hebt:

is je TV wel rechtstreeks verbonden met de bijgeleverde HDMI kabel aan de v7 decoder en de soundbar via HDMI Arc aan je TV .

Uiteraard is dit het geval.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 oktober 2024

is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb net hetzelfde probleem met mijn soundbar van Bose die ik pas aankocht. (Ik heb de aansluiting al gemaakt via HDMI én optisch én via de tv én via de decoder.)

 

Vera