Skip to main content

ik kreeg deze mail op 4 december met een link (die ik heb weggelaten).  een tweede mail volgde nadien met rechtzetting ivm de datum.  is dit de werkwijze van proximus wanneer je winnaar bent van een wedstrij?  alvast bedankt voor de reacties

Beste klant,   

Proficiat!  Je bent één van de winnaars van onze Proximus for You-wedstrijd!

Daarom win je een Samsung Galaxy Watch7 44mm BT, Silver die bij je thuis wordt afgeleverd in de maand januari.

Belangrijk: geef ons vóór 10/11/24 via deze link  het gewenste afleveradres door.

Opgelet! Het is belangrijk dat je je aanmeldt met je MyProximus of Proximus+ app login en het wachtwoord dat je hebt gebruikt om deel te nemen aan de wedstrijd.

Krijgen we je bevestiging niet tijdig, dan gaat je prijs helaas onherroepelijk naar een andere deelnemer. 

Geniet ervan en aarzel niet om uw ervaringen te delen op onze sociale netwerken met #proximusforyou.

Tot snel bij Proximus for You voor nieuwe deals en wedstrijden!

@robsauviller  Ja deze zijn van Proximus.   Vragen over Proximus for You cadeaus | Proximus

Ik kreeg ook een mail om met de melding dat sommige winnaars hun prijs niet hadden geclaimd en dat ik nu een van de gelukkige winnaars ben.
Als ik op de link klik kan ik me op de site van Proximus aanmelden via authenticatie (sms) maar dan krijg ik onderstaande melding

Er gaat iets fout...

Meld je aan met de MyProximus login en het wachtwoord dat je hebt gebruikt om deel te nemen aan de wedstrijd. Controleer of de deadline om je prijs te claimen niet verstreken is (zie de e-mail die je hebt ontvangen).

Kunnen jullie me laten weten met welke dienst ik best contact opneem bij Proximus om dit even te bespreken?

Reageer