Nieuwe installatie - overstap van telenet - 12 maart - wachtende!
Schandalige service en ondertussen heel veel spijt met de overstap van Telenet naar Proximus. Ik schrijf in naam van mijn bijna 77 jarige tante die sedert 12 maart is overgestapt naar Proximus aangezien het appartement waar zij is gaan wonen nog geen Telenet ter beschikking heeft. Helaas tot hiertoe nog steeds geen aansluiting en zit zij meer dan 1 maand zonder internet, televisie, etc …. maar met een gsm vol met berichtjes van Proximus, oa, welkom, uw afspraak staat genoteerd, etc … Kleine opsomming: 12 maart wordt zij klant van Proximus en wordt er een installatie afspraak gemaakt voor 26 maart 26 maart - technieker komt, maar kan helaas niets doen, volgens hem heeft het te maken met Fiber vs Koper (verkeer materiaal mee gebracht?), een nieuw afspraak wordt telefonisch aangevraagd en bevestigd via telefoon voor 30 maart 😔 30 maart → niemand komt opdagen, terug telefonisch contact opgenomen en men bevestigd dat iemand zal komen op 5 april 😖 5 april → niemand komt opdagen, terug tele