Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer/Domiciliering aanpassen

• 21 februari 2025
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Hoi,

Ik kom niet in dit deel van de site, ik ben aangemeld maar het stuurt me gewoon in een eindeloze cirkel rond zonder dat ik ooit iets kan doen.

Ik ben van bank veranderd en de oude rekening gaat binnenkort sluiten, kan iemand mij helpen het rekeningnummer dat in mijn profiel staat aan te passen?

Beste antwoord door Joel M

@chris.loyen Ik heb het voor u in orde gemaakt.Gaat toegepast worden vanaf de factuur van maart.Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 33258 reacties
  • 21 februari 2025

Is het deze methode hier → Je banknummer  aanpassen  die je gevolgd hebt en niet lukt.

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025

Hey Martin,

Dat scherm had ik zelfs nog niet gevonden (denk dat het de volgende stap zou zijn vanaf waar ik zat), maar helaas heeft dat precies hetzelfde probleem.

Ik ben ingelogd, het vraagt me om opnieuw in te loggen, en daarna kom ik terug op de “hoofdpagina” van myproximus uit. Dan nog eens gedaan om 100% zeker te zijn maar blijft gewoon in een cirkel gaan.

Martin
  • 33258 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo chris,

Dan zal je inderdaad op een reactie van een PX moderator moeten wachten om je verder te helpen. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 21 februari 2025

@chris.loyen Kan u in het veldje tickets het nieuwe bankrekeningnummer vermelden.Dan passen we het voor u aan.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025

@Joel M Ticket veld ingevuld.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2025

@chris.loyen Ik heb het voor u in orde gemaakt.Gaat toegepast worden vanaf de factuur van maart.Groetjes,Joel.