Skip to main content
Antwoord

korting trouwe klant

  • February 7, 2025
  • 15 reacties
  • 744 Bekeken

Goede morgen, ik stelde vast dat op de factuur 05/02/2025 met nr. 7529185461 mijn korting trouwe klant niet meer verrekend werd.  Kan u dat aanpassen aub?  Bedankt en prettige dag verder.

Marc

Beste antwoord door Joel M

@Emvege De korting was voor een periode van 12 maanden.Deze was afgelopen.Ik heb deze commercieel terug laten verlengen voor 12 maanden.Dit via order R000000110000X0X1K.Bevestiging volgt nog via mail.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2025

@Emvege De korting was voor een periode van 12 maanden.Deze was afgelopen.Ik heb deze commercieel terug laten verlengen voor 12 maanden.Dit via order R000000110000X0X1K.Bevestiging volgt nog via mail.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • February 10, 2025

Wat is eigenlijk die korting trouwe klant?

Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dat zegt mij eigenlijk niets 🤔

Mvg

Armand


Martin
  • February 10, 2025

FYI: Dit is een korting voor trouwe klanten die PX in het leven geroepen heeft en kan 6 maandelijks alsook jaarlijks toegekend worden en moet na deze termijn opnieuw aangevraagd worden en wordt dan herbekeken en bepaald in functie van da samenstelling van je totaal pakket. 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 10, 2025

Dag ​@Armani je komt hiervoor in aanmerking. Activatie vanaf 01/03/2025 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • February 10, 2025

Hey HeidiE super. Heb al bericht gehad van jullie via mail.

Hartstikke bedankt🤩. Dat was vlug🤠


  • Apprentice
  • February 14, 2025

Beste ​@HeidiE ,

Ik ben zelf ook reeds jaren klant zowel met internet als mobiele abonnementen en zou ook graag een trouwe klanten korting ontvangen. Kan U mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jonas


Martin
  • February 14, 2025

@JDWSR Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens omdat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • February 14, 2025

@Martin Ik heb in mijn forumprofiel mijn gegevens aangevuld.

 

Met vriendelijke groet,

Jonas

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 14, 2025

@JDWSR Ik heb de getrouwheidskorting voor u geactiveerd via order R000000110000X47Q8. Info/bevestiging van de wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • February 14, 2025

@JDWSR Ik heb de getrouwheidskorting voor u geactiveerd via order R000000110000X47Q8. Info/bevestiging van de wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel

Hartelijk bedankt. Ik kijk de mail tegemoet.

Met vriendelijke groet


  • Apprentice
  • February 19, 2025

@Joel M 

 

Zou ik ook de trouwe klanten korting kunnen krijgen ? 

 

mvg 

 


Martin
  • February 19, 2025

@Rogergelpkens Noteer (indien nog niet gebeured) in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • February 19, 2025

@Martin heb het aangevuld 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 19, 2025

@Rogergelpkens 

ik ga de aanvraag laten inleiden.

Bij goedkeuring krijg je een bevestigingsmail.

mvg

Tina


  • Apprentice
  • February 19, 2025

@tina.b 

bedankt