Skip to main content
Vraag

Aftandsbediening v5 defect

  • January 17, 2025
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Enkele toetsen op onze v5 afstandsbediening reageren niet meer goed. Is het mogelijk om een nieuwe te bezorgen?

Alvast bedankt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • January 17, 2025

@Paul_T 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om een afstandsbediening op te sturen via Bpost, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Eigenlijk worden die oude decoders zoals de V5 decoders uitgefaseerd en vervangen door een recente TV Box, er zijn al heel veel die een V5 decoder hadden die hieromtrent een mail gekregen hebben, dus wanneer je aan de beurt komt zal je hiervan verwittigd worden.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 18, 2025

Dankjewel voor je reactie.

De gegevens zijn aangevuld.


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 16, 2025

Tot op heden nog geen afstandsbediening ontvangen 🙁


Mutlie
  • February 16, 2025

Je kan afwachten tot de moderatoren terug komen (morgen) of naar de helpdesk bellen (0800 22 800 tot 22u) en daar een nieuwe afstandsbediening vragen. Houd wel een factuur bij de hand voor klantennummer e.a. gegevens


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 19, 2025

@Paul_T 

Morgen komt er iemand van Bpost langs met een nieuwe v5 afstandsbediening.

De defecte afstandsbediening moet worden binnengebracht bij een recupel center (of containerpark).

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 22, 2025

Afstandsbediening ontvangen, geïnitialiseerd, en werkt naar behoren. Nu kunnen we zowel de TV als de digibox weer met één afstandbediening bedienen. Waarvoor dank!