Ik had een eigen zenderlijst gemaakt.
Nu staat er terug een standaard zenderlijst.
Hoe kan ik mijn eigen lijst terugvinden, zonder alles terug manueel te moeten aanpassen
Ik had een eigen zenderlijst gemaakt.
Nu staat er terug een standaard zenderlijst.
Hoe kan ik mijn eigen lijst terugvinden, zonder alles terug manueel te moeten aanpassen
Je kan de zendervolgorde zelf weer instellen via → Zenders hernummeren - Proximus Pickx
Beste Martin,
Bedankt voor je antwoord. Er was inderdaad een update, waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Had ik het geweten, kon ik nog een lijst maken of foto nemen van mijn zenders.
Kan ik deze nog ergens terugvinden? Ik weet het helemaal niet meer vanbuiten. Het is toch een hele karwei om dit weer uit te vogelen.
En kan deze bij een volgende update weer verdwijnen?
Ik vind dit bijzonder frustrerend en helemaal niet klantvriendelijk.
vriendelijke groeten,
Laurence
Ik vrees er voor dat er bij Proximus deze zendervolgorde zou voor je TV-Profiel bijgehouden worden, dit kan enkel een Proximus moderator verder toegelicht worden.
Of deze bij een volgende update weer zal verdwijnen dat is normaal zeker de bedoeling van een software update die als bedoeling heeft juist bugs op te lossen. Als je 100% zeker wilt zijn is het best zoals je zelf al suggereert van de zelf ingestelde zendervolgorde ergens bij te houden!
Ik heb (en anderen ook) trouwens bij deze update naar het nieuw TV-Platform net het zelfde voor!
En inderdaad je moet er wel weer wat tijd insteken om deze terug te rangschikken, laat ons hopen dat het in de toekomst niet meer voorvalt.
Hierbij verlies je inderdaad je aangepaste zendervolgorde. We konden deze niet behouden omdat er op het nieuwe platform geen aparte plaats meer voorbehouden wordt voor de SD en HD-versie van dezelfde zender, wat vroeger wel het geval was. Normaalgezien ontvang je hier op voorhand een mail van, tenzij je hebt aangegeven dat je geen mails zoals nieuwsbrieven,... wil ontvangen
Je zal eenmalig de aangepaste volgorde terug moeten instellen en die zal bij andere updates normaalgezien niet meer verdwijnen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.