Vraag

Eclips TV live online te bekijken en met TV Replay?

  • 2 April 2021
  • 5 reacties
  • 7659 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Ik lees in het artikel over Miss België 2021 dat we het programma via TV Replay op Eclips TV kunnen herbekijken, maar noch online noch op de tv-decoder is TV Replay actief op Eclips TV. Eveneens zouden we volgens het artikel Eclips TV online live kunnen bekijken, maar dat is ook niet mogelijk. 

 

Kan de livestream van Eclips TV online geactiveerd worden én de TV Replay-functie online en op de decoder?

 

Bekijk ‘De finale van Miss België’ op 31 maart om 20u30 op Eclips TV of waar je ook bent via Pickx.be of de Proximus Pickx-app. Via TV Replay bekijk je het programma tot 36 uur later wanneer jij wil!
 

https://www.proximus.be/pickx/nl/2130061/de-finale-van-miss-belgie-vanavond-op-eclips-tv

Mvg


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Tien Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen we eens kijken of we de opname op je decoder kunnen zetten.

Reputatie 5
Badge +2

@Tien Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen we eens kijken of we de opname op je decoder kunnen zetten.

@DaisyS : de opname zelf heb ik, dat is vriendelijk van je. Het gaat erom dat TV Replay niet actief is op Eclips TV, noch online noch via de decoder, en online niet te bekijken is.

Kan je dit doorgeven dat ze de TV Replay-functie op Eclips TV activeren en de livestream online activeren zoals vermeld in het artikel?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@Tien Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen we eens kijken of we de opname op je decoder kunnen zetten.

@DaisyS : de opname zelf heb ik, dat is vriendelijk van je. Het gaat erom dat TV Replay niet actief is op Eclips TV, noch online noch via de decoder, en online niet te bekijken is.

Kan je dit doorgeven dat ze de TV Replay-functie op Eclips TV activeren en de livestream online activeren zoals vermeld in het artikel?

 

Alvast bedankt.

hi bedankt voor de info
ik geef het door aan de betrokken diensten

Reputatie 7
Badge +4

@Tien Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen we eens kijken of we de opname op je decoder kunnen zetten.

@DaisyS : de opname zelf heb ik, dat is vriendelijk van je. Het gaat erom dat TV Replay niet actief is op Eclips TV, noch online noch via de decoder, en online niet te bekijken is.

Kan je dit doorgeven dat ze de TV Replay-functie op Eclips TV activeren en de livestream online activeren zoals vermeld in het artikel?

 

Alvast bedankt.

hi bedankt voor de info
ik geef het door aan de betrokken diensten

hi, ik heb ondertussen info doorgekregen van het tv team dat de info in het artikel niet juist is
we geven dit ook door zodat men dit kan aanpassen
tv replay is momenteel niet beschikbaar op eclips

Reputatie 2
Badge

En de dag van heden nog steeds niet die tv replay mag daar ook komen.

Reageer