Skip to main content
Vraag

Geen toegang tot modeminstellingen


  • Apprentice
  • 7 reacties

Beste

 

Na lange tijd wil ik wat aanpassingen doorvoeren aan mijn Proximus Internet Box. 

 

Via myproximus klik ik door naar Internet Box Settings maar krijg ik volgend bericht:

403 

You don't have permission to access this page.

[
  {
    "exceptionType": "InvalidCircuitIdException",
    "service": "home-gateway",
    "message": "The provided circuit ID(102699021091) does not correspond to a kind of 'Bbox 4'",
    "uuid": "ebef376e-1195-4e96-9415-7e04de446587"
  }
]

 

Volgens mijn account info ben ik wel degelijk adminitrator.

 

Kan dit nagekeken worden?

4 reacties

Ostberg
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 16 mei 2024

Heb sinds vandaag hetzelfde probleem.

 

@HadewychT Kan u een ticket aanmaken hiervoor aub? Klantnummer staat in mijn profiel!

Kunnen jullie dit doorsturen naar de juiste dienst? Wie moet ik een privebericht sturen met mijn gegevens zodat een ticket kan opgemaakt worden...


Ostberg
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 17 mei 2024
Ostberg schreef:

Heb sinds vandaag hetzelfde probleem.

 

@HadewychT Kan u een ticket aanmaken hiervoor aub? Klantnummer staat in mijn profiel!

Kunnen jullie dit doorsturen naar de juiste dienst? Wie moet ik een privebericht sturen met mijn gegevens zodat een ticket kan opgemaakt worden...

Probleem lijkt weer opgelost te zijn...


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 februari 2025

Hallo,

@HadewychT Ik heb nu al 10 dagen ook dit probleem.

3x gemeld, nog niet opgelost…

klantnr: zie profiel 

kunnen jullie mijn ticket heropenen?

 

 

bedankt

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 20 februari 2025

@smotsie Er was een fout in de configuratie van je lijn. Kan je eens kijken of je er nu wel aan kan ?